Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس از پلمپ یک کارگاه آلاینده ریخته گری و دایکاست در منطقه خرمدشت این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدحسن فراهانی گفت: پیرو شناسایی واحدهای آلاینده و غیرمجازی که در شهرستان فعال هستند، اخطاریه زیست محیطی مهلت دار به منظور اتخاذ تدابیر لازم به منظور کنترل آلودگی و رفع مزاحمت برای متصدی یک واحد ریخته گری آلاینده صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرغم اعطای مهلت مناسب، فعالیت غیراصولی و آلاینده این کارگاه ادامه داشت وموجب آلودگی شدید هوا و تهدید علیه بهداشت عمومی ساکنین همجوار را فراهم نموده بود، از اینرو این اداره موضوع را تحت بررسی قرار داد.فراهانی اظهار داشت: روزگذشته، پرسنل این اداره نسبت به پلمپ این واحد دایکاست اقدام و از فعالیت آلاینده این واحد جلوگیری بعمل آوردند.رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس با بیان اینکه واحدهای صنفی آلاینده با اخذ پروانه کسب از اصناف بدون در نظر گرفتن ضوابط استقرار بیشترین مشکلات زیست محیطی برای شهروندان را ایجاد می کنند، به صنوف آلاینده شهرستان هشدار داد در صورت پایش ماموران محیط زیست و مشاهده تخلف برخورد جدی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد