Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:52:26 GMT

ازدواج سفید ره آورد شوم غرب

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۳۹۵۰

ازدواج سفید ره آورد شوم غرب

ازدواج سفیدکه توسط شبکه‌های ماهواره‌ای ترویج می‌شودیک رابطه ی نامشروع است که این امر خود باعث ایجاد آسیب های بسیار خطرناک و جبران ناپذیر در کشور می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبریه، ازدواج نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده و جامعه و اجتماع است و میزان اندیشه و تدبر در آن در میزان پیشرفت یا انحطاط و صعود یا سقوط جامعه تاثیر دارد، ازدواج دارای آثار و نتایج بسیاری از جمله: ارضای غریزه جنسی، تولید و بقای نسل، تکمیل و تکامل انسان، آرامش و سکون، پاک دامنی و عفاف و نتایج متعدد دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلام به عنوان یک مکتب آسمانی نه تنها ازدواج را کاری محبوب و مقدس دانسته، بلکه جوانان را مؤکدا بدان توصیه کرده و اینکه هر ازدواجی دارای اهداف خاص خود است ، در این میان، برخی از ازدواج ها اهدافی کم ارج و کم اهمیت دارند و در نتیجه، ناپایدارند و نمی توانند برای همیشه و یا حتی مدتی دراز خوشبختی زوجین را تضمین کنند و برخی نیز ارجمند، مهم و در نتیجه پایدارند. بنابراین، شایسته است ازدواج با توجه به این اهداف در نظر گرفته شود.

امروزه متاسفانه با پدیده ای وارداتی به اسم ازدواج سفید یا سپید روبه رو هستیم که به هیچ وجه در کشور ما سابقه قبلی ندارد. ازدواج سفید که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای ترویج می‌شود از روابط نامشروع به شمار می آید و فقط اسم فریبند‌ه‌ای دارد، زیرا در اسلام چیزی با این عنوان نداریم و این امر خود باعث ایجاد آسیب های بسیار خطرناک و جبران ناپذیر در کشور می شود.

دشمنان امروز با ماهواره‌ها و فضای مجازی کانون خانواده را هدف گرفته اند و تعداد زیادی شبکه فارسی به ترویج ازدواج سفید و جشن طلاق و … می پردازند و با تاسف در برخی شهرها هم عده ای از آن تاسی و تبعیت می کنند.

ازدواج سفید، رابطه نامشروع است این شبکه‌های ماهواره ای با ظاهری فریبنده آن را موجه جلوه می‌دهند و طلاق که در اسلام مبغوض است، برای آن جشن می‌گیرند که این مسائل اصلا با فرهنگ و آئین کشور جمهوری اسلامی ایران سازگاری ندارد.

اگر افرادی که به سمت و سوی این گونه فرهنگ ها سوق داده می شوند ، فواید و اثرات مثبت ازدواج اسلامی و شرعی را می دانستند هرگز دست به چنین کاری نمی زدند، انسان از طرف خداوند متعال خلق شده است که به تکامل برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مراسم شصت و دومین جایزه البرز از ۵ دانشمند تقدیر شد که ۳ نفر آنها از دانشمندان بنام کشور و یک دانشمند زیر ۴۰ سال و جوان است.

اسامی این دانشمندان به این شرح است:

دکتر حسین بلندی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و پدر ماهواره ایران است. وی همچنین مجری طراحی و ساخت ماهواره‌های نوید و ظفر بوده است.

دکتر شمس السادات زاهدی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و اولین بانوی دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت است.

دکتر مسعود صلواتی نیاسر، عضو هیات علمی دانشگاه کاشان و چهره برجسته نانوی ایران است.

دکتر  سید علی ملک حسینی، پدر پیوند کبد ایران است.

در بخش دانشمندان زیر ۴۰ سال و جوان جایزه البرز به دکتر امیرحسین آبادی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جایزه البرز اعطا شد.

وی در تلاش است تا با استفاده از هوش مصنوعی روشی را برای تشخیص زودهنگام سرطان دستگاه گوارش ارائه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت