Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم گشت 2 گفت: فیلم طاقباز یک نوع ماراتن بازیگری برای همه اعضا بود زیرا فیلمبرداری را بدون کات باید ادامه می‌دادیم. در این بین بازیگران کار سختی داشتند و باید در طول کار تمام توانایی خود در حفظ دیالوگ و تنظیم با نور و صدا و صحنه را به رخ می‌کشیدند.

مهدی ماهانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی فیلم سینمایی "گشت 2" را روی پرده اکران داشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از اکران گشت 2، به تازگی بازی در فیلم سینمایی "طاقباز" به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده را پشت سرگذاشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نقش خود در این فیلم افزود: شخصیت من در این فیلم کاراکتری کاملاً نامتعارف بود. به این معنی که از یک شخصیت نرمال و معمولی که زندگی عادی را دنبال می‌کند بسیار فاصله داشت. در این فیلم نقش فردی معتاد به شیشه را ایفا می‌کنم که به علت مصرف شدید مواد مخدر قدرت تشخیص و تفکیک واقعیت و خیال را از دست داده، دچار مشکلات عصبی شده و همواره در توهم زندگی می‌کند.

بازیگر فیلم "گشت 2" چگونگی رسیدن به نقش یک معتاد را اینگونه توصیف کرد: برای رسیدن به این نقش، از نزدیک افرادی که با اعتیاد در رابطه هستند را ملاقات و به خوبی آنها را نظاره کرده و با آنها ارتباط برقرار کردم. سعی کردم اول در کنار آدمهایی قرار بگیرم که مصرف کننده هستند و در دام اعتیاد قرار گرفته اند. با توجه به شخصیتی که در فیلمنامه به من محول شده بود مرحله به مرحله به این آدم‌ها نزدیک شده و حدود یک ماه با دو نفر از آنها رفت و آمد کردم تا طرز صحبت کردن و راه رفتن و خلقیات آنها را به خوبی درک کنم. همین اتفاق باعث شد ایده‌های فراوانی برای ایفای این نقش به ذهن من برسد.

وی ساخت فیلم طاقباز را پروسه‌ای بسیار سخت دانست و ادامه داد: طاقباز اتفاق پیچیده‌ای بود و همواره به تمرین نیاز داشت. هر سکانس از فیلم به مدت یک روز با بازیگردان تمرین می‌شد و روز بعد با دوستان صحنه و گریم زمان تعویض لباس و گریم را در حین فیلمبرداری تمرین می‌کردیم زیرا در این فیلم شکست زمانی وجود داشت و به گذشته می‌رفتیم و باز به زمان حال برمی‌گشتیم. تعویض لباس‌ها و گریم در حین فیلمبرداری سکانس عوض می‌شد و این یکی از نکاتی چالش برانگیز طاقباز برای همه عوامل بود.

بازیگر فیلم "انتهای خیابان هشتم" در همین راستا تاکید کرد: هفتاد سکانس را به این حالت تمرین کردیم و تمرینات ما بیش از دو ماه به طول انجامید. این فیلم یک نوع ماراتن بازیگری برای همه اعضا بود زیرا فیلمبرداری را بدون کات باید ادامه می‌دادیم. در این بین بازیگران کار سختی داشتند و باید در طول کار تمام توانایی خود در حفظ دیالوگ و تنظیم با نور و صدا و صحنه را به رخ می‌کشیدند.

ماهانی طاقباز را تجربه‌ای متفاوت خواند و خاطرنشان کرد: حقیقتاً فیلم طاقباز برای همه ما یک ماراتن سینمایی بود. به شخصه این فیلم را یکی از فیلم‌های سخت و موفق سینمایی سال گذشته ایران می‌دانم که بدون شک در جشنواره‌های داخلی و خارجی نگاه مثبتی به آن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شماره ده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1401 است. دو اسیر ایرانی از اردوگاه عراقی فرار می‌کنند و در مسیر فرار با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. این فیلم بر اساس ماجرای فرار محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی در اول فروردین 1362 از اردوگاه موصل عراق ساخته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی، احمد کاوری و سینا نجات نعمت در این فیلم مقابل دوربین حسن پویا بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • ماراتن کنکور در آبادۀ فارس
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)