Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همایش فرهنگی روسای کل دادگستری و معاونین فرهنگی استان‌ها با حضور معاونت فرهنگی قوه قضائیه و برخی از مسئولان عالی قوه قضائیه پنجشنبه و جمعه هفته گذشته (۱۶ و ۱۷) شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همایش فرهنگی روسای کل دادگستری و معاونین فرهنگی استان‌ها با حضور معاونت فرهنگی قوه قضائیه و برخی از مسئولان عالی قوه قضائیه پنجشنبه و جمعه هفته گذشته (۱۶ و ۱۷) شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در افتتاحیه این همایش حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه ضمن خوشامدگویی به ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه قضا در حوزه فرهنگی و تکریم ارباب رجوع پرداخت و طرح تعالی معاونت فرهنگی را تشریح کرد.
سپس دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی مهمان بعدی این همایش آخرین تحلیل‌ها در مورد برجام را مورد اشاره قرار داد.
در ادامه میزگردی با موضوع راهکار‌های فرهنگی کاهش تخلفات با حضور حجت الاسلام و المسلمین خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین موحد دادستان انتظامی قضات و معاونت فرهنگی دستگاه قضا برگزار شد.
سخنران بعدی روز اول همایش دکتر محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر بود که به طرح مباحثی در رابطه با وضعیت حقوق بشر پرداخت.
سپس روسای دادگستری‌های کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و همدان به ارائه تجربه‌های موفق خود در زمینه کاهش جمعیت کیفری، تکریم ارباب رجوع و ... پرداخت.
روز اول همایش با برپایی ۵ کارگروه تخصصی با حضور روسای کل دادگستری و معاونین فرهنگی و بحث و تبادل نظر در زمینه موضوعات فرهنگی به کار خود پایان داد.
دومین روز همایش با اعلام نتایج کارگروه‌های تخصصی از سوی دبیر هر کارگروه آغاز شد. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صادقی به جمع بندی مباحث مطروحه در این همایش پرداخت و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اهمیت مقوله فرهنگ در ارتقای عملکرد و جایگاه قوه قضائیه و اعتماد بیشتر جامعه به دستگاه قضا را تبیین کرد.
در پایان این مراسم نیز با حضور معاون اول قوه قضائیه و احمد مسجد جامعی از میان ۱۸۰ طرح هنری با موضوع ارتقای فرهنگ عمومی جامعه که توسط کمپین هنرمندان و با همکاری معاونت فرهنگی و شهرداری تهران ارائه شده بود، چند طرح مورد تقدیر قرار گرفت و رونمایی شد.
همچنین در حاشیه این همایش کارگاه‌های آموزشی برای فرزندان و همسران روسای کل و معاونین فرهنگی در نظر گرفته شد که از جمله آن می‌توان به حضور حجت الاسلام تراشیون پژوهشگر و کارشناس مسائل خانواده اشاره کرد. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم