Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم اسداللهی مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: تعداد افراد حاضر در مکه 49 هزار و 750 نفر و همچنین تعداد زائران حاضر در مدینه 11 هزار و 666 نفر است که جمع این تعداد از حجاج به 61 هزار و 416 زائر می‌رسد.

وی افزود: تعداد زائرانی که تا به امروز عربستان را به مقصد ایران ترک کردند 22 هزار و 579 نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به زائرانی که از فرودگاه جده خارج شدند، گفت: تعداد زائرانی که امروز(یکشنبه 19 شهریورماه) از طریقفرودگاه جدهبه ایران روانه شدند، 759 زائر در قالب 5 کاروان است.

وی با اشاره به کاروان‌های خروجی ازفرودگاه مدینه گفت: تعداد زائران خروجی ازفرودگاه مدینه، 877 زائر در قالب 6 کاروان است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به خروج کاروان‌های مدینه بعد خاطر نشان کرد: تعداد زائران مدینه بعد یک هزار و 423 زائر در قالب 10 کاروان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ زائرانی که برای زیارت حرم نبی مکرم اسلام این روز‌ها به مدینه منوره مشرف شده اند، پس از ۹ سال در صبحگاه سالروز شهادت صادق آل محمد (ص) به زیارت جنت البقیع مشرف شدند.
زائرانی که از سراسر جهان برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند صبحگاهان برای زیارت بارگاه پیامبر رحمت (ص) و ائمه بقیع به مسجدالنبی و جنت البقیع مشرف می‌شوند.
اعزام زائران عمره مفرده ایران پس از ۹ سال توقف دو هفته قبل آغاز شد و در این ۹ سال زائران ایرانی از زیارت بقیع در ماه شوال و ایام شهادت امام صادق (ع) محروم بودند.
امسال زائران همچنین مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) را در هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه برگزار کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟