Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:22:20 GMT

آغاز برداشت لیمو ترش از سطح‌باغات ایذه

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۵۵۰۱

آغاز برداشت لیمو ترش از سطح‌باغات ایذه

مصطفی هنرمندیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان ایذه یکی از قطب های تولید مرکبات در خوزستان است که یکی از میوه های آن لیمو ترش است.
وی بیان ‌کرد: باغداران شهرستان ایذه چند سالی به کاشت لیموترش در کنار دیگر محصولات خود روی آورده اند که بسیار عملکرد خوبی داشته است.
هنرمندیان اضافه کرد: لیمو ترش ایذه از کیفیت خوبی برخوردار است که‌موجب شده بازار مناسبی در خوزستان پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی ایذه خاطرنشان کرد: متوسط عملکرد باغات لیموترش ایذه در هکتار، یک تن است که از ارقام ، شیشه ای ، امانی و سنگی ‌هستند.
شهرستان ایذه در شمال شرق خوزستان، دارای آب و هوای معتدل است که‌موجب کاشت و‌عملکرد بالای مرکبات در باغات آن شده است.
7161/ 6037
خبرنگار : مهسا نوروزی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول

ایسنا/خوزستان در پی وقوع دو حادثه سقوط خودرو به دره، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های باغملک و دزفول در دو عملیات جداگانه مصدومان این حوادث را از محل حادثه رهاسازی کردند.

جواد شریفی رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت ۷:۴۹ روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون به دره در محوره باغملک به ایذه اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نجاتگران پس از رسیدن به‌ محل و ارزیابی صحنه، یک مصدوم این حادثه را رهاسازی و برای ادامه روند درمان با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: این عملیات ساعت ۰۸:۳۷ صبح به پایان رسید.

سقوط خودرو به دره در محور ایذه-دزپارت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از سقوط خودروی سواری به دره در محور ایذه - دزپارت خبر داد.

محمود عالی محمدی گفت: ساعت ۱۴:۳۴ روز گذشته در پی تماس تلفنی و اعلام حادثه ترافیکی سقوط از طرف اورژانس مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۲ محور ایذه - دزپارت به دره بلافاصله دو نفر از اعضای پرسنل و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای انجام وظایف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در دره سقوط کرده بود که منجر به مصدومیت دو نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی نجات برای خدمت‌رسانی به محل اعزام و پایان عملیات امدادی ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه گزارش داده شد.

عالی محمدی افزود: محور ایذه - دزپارت یکی از مسیرهای خطرناک در استان خوزستان است و متاسفانه آمار تصادفات روزانه در این جاده و مسیر بسیار زیاد است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با احترام به قانون حتما با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل خصوصا در جاده‌های کوهستانی و خطرناک و مسیرهایی که آشنایی زیادی ندارند رانندگی کنند تا بتوانند این مسیر را به سلامت طی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها