Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:44:13 GMT

تعطیلی حفاری های شهری در کرج در آستانه بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۶۲۲۴

تعطیلی حفاری های شهری در کرج در آستانه بازگشایی مدارس

کرج -ایرنا - معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج گفت: درآستانه بازگشایی مدارس تعطیلی حفاری های عمرانی دراین کلانشهر در دستور کار قرار گرفت .

هومن قدوسی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مهم در شورای ترافیک بررسی شده و مقرر شد تا از 20شهریور ماه جاری لغایت 15 مهرماه انجام شود .
وی ادامه داد: هیچ مجوزی به دستگاه های اجرایی برای حفاری پروژه های عمرانی دراین مدت زمان تعیین شده داده نمی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدوسی گفت: در زمینه سرویس مدارس نیز براساس جلساتی که با آموزش و پرورش برگزار شده دستگاه متولی تعیین تکلیف خواهد شد .
وی اضافه کرد: همچنین براساس بررسی ها ، هشت مدرسه در جاده چالوس شناسایی شده که دانش آموزان باید عرض این جاده را برای رفت و آمد سپری کنند .
معاون فرماندار کرج گفت: دراین زمینه نیز با راهور برای پیش بینی تمهیدات لازم با توجه به افزایش تردد در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی درجاده چالوس شده است .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در دو سال اخیر ۱۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

«سعید هژبری» امروز  یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، اظهار کرد: از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها مبلغ ۱۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان ایلام در ۲ سال اخیر پرداخت شده است.

وی با تبریک به مردم شریف استان ایلام بابت پاسخ کوبنده شب گذشته به رژیم جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: تمام استکبار بداند که جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت هیچگونه مماشاتی با کسی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام قدردانی از زحمات و تلاش‌های «خالق منصوری» مدیرکل پیشین امور شهری و شوراهای استانداری و آرزوی موفقیت برای رضا دارابی مدیرکل جدید این حوزه، تأکید کرد: خدمتگزاری به مردم هیچگاه تعطیل نمی‌شود و جابجایی مدیران بر اساس چرخش نخبگان است.

وی حوزه عمرانی و امور شهری را یک حوزه تخصصی دانست و گفت: شهرداری‌های استان در دو سال اخیر جان دوباره گرفته اند و اگر زمانی برخی شهرداری‌ها نمی توانستند حقوق پرسنل خود را تامین کنند اما امروز با تلاش و سعی همکاران در حوزه شهری و حمایت‌های مدیریت ارشد استان به سطحی از پایداری رسیده‌اند.

 هژبری گفت: در حوزه مبلمان شهری برخی شهرداری‌های استان فعال بوده‌اند که بخشی از آن به برکت اربعین بوده است و از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها تحول اساسی صورت گرفته و یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شده که بی سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد : در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰۱ میلیارد تومان در حوزه اربعین به شهرداری‌های استان پرداخت شده که هم در راستای پروژه‌های اربعین بوده و هم در حوزه مبلمان شهری کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: فعالیت شهرداری‌ها درون یک ویترین شیشه‌ای قرار دارد و کثرت مخاطبان و ذینفعان از خدمات شهرداری بسیار زیاد است؛ لذا شهرداری‌ها علاوه بر رسیدگی به مطالبات مردمی، رضایتمندی شهروندان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

هژبری، عملکرد صحیح شهرداری‌ها را موجب آرامش و نشاط اجتماعی مردم دانست و تأکید کرد: توجه و تقویت سرانه فضای سبز، مدیریت پسماند، ترافیک نابهنجار و مبلمان شهری باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

معاون استاندار ایلام، برنامه‌محوری در دفتر امور شهری با ماموریت‌های نظارتی بر ۲۸ شهرداری استان را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: محدود کردن ساخت و ساز غیر مجاز باید در برنامه‌ریزی مدنظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات خالق منصوری تقدیر و رضا دارابی به عنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • تعطیلی مدارس ۲۶ فروردین؛ تایید نشد