Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عليرضا رجايي حدود دو سال پيش از زندان آزاد شده و تا زماني که در زندان بوده، هيچگونه آثاري از سرطان در او وجود نداشته دو سال بعد تصاوير ابتلاي وي به سرطان و مراحل درمانش به يکباره تبديل به پروژه اي مي شود براي حمله به دستگاه قضا طوري عنوان مي شود که وي از زندان به بيمارستان منتقل شده به دليل درمان سرطان، حتي برخي نمايندگان مجلس هم در داخل با اين پروژه همراهي مي کنند در حاليکه روشنگري در مورد واقعيت و اينکه وي اصلا طي دو سال اخير زنداني نبوده رسوايي جديدي مي شود براي مدعيان با پوشش حقوق بشر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مدعيان حقوق بشري که الگو و برنده جايزه صلح نوبلش اين روزها در ميانمار با سکوت در برابر کشتار وحشيانه مسلمانان از اقدام دولت مورد حمايتش در ميانمار حمايت مي کند.
به گزارش خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، عليرضا رجايي سابقه چند بار بازداشت به اتهام ارتكاب جرايم ضد امنيت ملي کشور و... دارد.

عليرضا رجايي پس از آزادي از زندان
دشمن هر بار با بهانه اي جديد، طرح حمله به قوه قضائيه را با همراهي پياده نظام خود برنامه ريزي ميکند و هر بار هم پس از شکست مفتضحانه‌اي، سرافکنده عقب مي‌نشيند.
اين بار نيز دوباره بوي کباب به مشامشان رسيد و در طرح جديدشان تلاش کردند با پست ها و توييت هاي پياده نظامشان با روش جريحه دار کردن افکار عمومي و برانگيختن احساسات، فضاي عمومي جامعه - بويژه طبقه متوسط - را عليه قوه قضائيه جريان دهي کنند و حتي واکنش سازمان هاي باصطلاح حقوق بشري را به همراه خود داشته باشند. سازمان‌ها و نهادهايي که در هر وقت لازم باشد سکوت ميکنند و در زمان هايي هم دنيا را عليه يک کشور بسيج مي‌کنند؛ مانند سکوت کرکننده‌شان در جريان نسل کشي در ميانمار.
اکنون پس از گذشت دو سال از زمان آزادي، موضوع بيماري رجايي در فضاي مجازي #ترند شد و به يکباره با شانتاژ خبري و هشتگ باران هماهنگ تبديل به فرصتي براي ايجاد موج جديد ضد انقلاب شد و متاسفانه برخي جريان هاي داخلي با آن همراه شدند. موضوعي که هدف آن نه همدردي با عليرضا رجايي و ابتلاي او به بيماري سرطان، بلکه نقاب و بهانه‌اي براي طرح حمله جديد عليه قوه قضائيه است.
سکوت حاميان رجايي يک سال قبل از ماجرا!
عليرضا رجايي در زمان آزادي و در شرايط بيرون از زندان متاسفانه دچار بيماري سرطان مي‌شود وبراي اولين بار خبر بيماري رجايي در سال 95 مطرح مي‌شود که برخي از رسانه ها روي خروجي خود قرار مي دهند؛ موضوعي که هر چه در گوگل سرچ ميکنيم نتيجه اي مرتبط با موضوع ارتباط سرطان وي و دوران محکوميتش يا آنطور که عنوان ميکنند در زندان مبتلا شده وجود ندارد و از سينه چاکان و دلنگران هاي امروز که خود را پشت نقاب سرطان مخفي کرده اند، هيچ خبر و توييت و پستي پيدا نميشود. گويي بعد از ابلاغ پروژه همه سربازان به يکباره متوجه شدند که فردي متاسفانه به بيماري سرطان دچار شده است و بايد به هر بهانه غير منطقي و غير عقلاني اي هم که شده سرطان وي به روزهاي زندان دوسال قبلش ربط پيدا کند!
موضوعي که اين روزها با داغ شدن هشتگ‌هاي زنجيره‌اي( شکل مجازي مطبوعات زنجيره‌اي) #عليرضا_رجايي حتي واکنش کاربران شبکه هاي اجتماعي را هم بدنبال داشته است که اگر برخي نگران حال رجايي بودند و از ماجرا خبر داشتند چرا تا الان پيگير موضوع نميشدند؟ رجايي که دو سال است از زندان آزاد شده و حدود يک سال است که سرطان او تشخيص داده شده، اين جماعت تا الان کجا بودند؟!


حتي يک بار پس از انجام شيمي درماني، حال رجايي رو به بهبود مي رود و خبرش هم منتشر ميشود، در آن زمان هم بدون هيچ اشاره‌اي به ماجراي ابتلاي رجايي به سرطان، قبل يا بعد از اتمام محکوميتش، فقط به رهايي اين شخص از بيماري اشاره ميشود.

#دروغ/ به هر بهانه‌اي عليه قوه قضائيه توييت کنيم!!
نکته ديگري که در اين #درشت_گويي و #تحريف_حقيقت پيرامون بيماري عليرضا رجايي وجود دارد اين است که اين جريان با دروغ گويي موضوع را به گونه اي ديگر منعکس کردند.
در واقع اين افراد بيشتر از آنکه به فکر سلامت و زندگي رجايي باشند به فکر عقده‌گشايي خود عليه نهادهاي مختلف از جمله قوه قضائيه هستند؛ به قول سخنگوي قوه قضائيه: " ازفضاسازي‌ها معلوم است قصد حمايت از فرد يا درمان او نيست، بلکه فضا را براي او مشکل مي کند و تشويش اذهان عمومي مي شود. برخي افراد که مي خواهند تسلي خاطر بيمار را دهند، بهتر است از دروغ و فضاسازي پرهيز کنند".
جريان_دروغ ابتدا با دست پاچگي با اين طرح شروع کردند که گويا رجايي همچنان در زندان است و با انتشار تصاويري از او اينگونه وانمود شد عليرضا رجايي از زندان مستقيم به بيمارستان منتقل شده است. اين جريان تلاش مي کند، با القاء دروغ چنين بنمايد که اين اتفاق دقيقا بعد از آزادي يا حتي در حين دوران در زندان بودن رجايي رخ داده و بتواند با توليد دهها مطلب و انتشار عکس‌هاي مختلف در فضاي مجازي با تحت تاثير قرار دادن احساسات مردم به هدف خود يعني همان #تخريب_قوه_قضائيه دست پيدا کند.

حتي برخي افراد مانند يکي از نمايندگان تهران که سابقه گرفتاري در موج‌هاي خبري دروغ عليه قوه قضائيه را دارد و بارها اسير اطلاعات غلط ضد انقلاب شده است(مانند کپي برداري از اخبار کانال مشهور به سعودي نيوز) و بدش نمي‌آيد به بهانه‌هاي مختلف قوه قضائيه را متهم کند اين بار نيز اسير اين جريان سازي دروغ شد.
صادقي که دست به توييت خوبي دارد، بدون اينکه از وضعيت عليرضا رجايي خبر داشته باشد و شايد اصلا او را از قبل نميشناسد، خواستار توقف زندان کسي ميشود که دو سال است آزاد شده!

همانطور که در بالا اشاره شد، عليرضا رجايي در آبان ماه سال 94 يعني تقريبا دو سال پيش آزاد شده است و آن هم با وضعيت جسمي مناسب. عکسش را هم خود دوستان و هم طيفان رجايي منتشر کرده اند و روي خروجي رسانه هاي ضد انقلاب هم رفته است.

البته اين جريان مدعي غافل از اينکه شرايط رسانه اي کشور تغيير کرده و ديگر اين روزنامه هاي زنجيره اي نيستند که احمد باطبي ها و پيراهن هاي خوني به خورد مردم دهند، تا متوجه شدند که عليرضا رجايي دو سال پيش از زندان آزاد شده است تغيير رويه داده و دست به دامن آسمان ريسمان بافتن شدند. البته براي چنين جرياني «هدف وسيله را توجيه مي کند» و براي رسيدن به اهداف خود دست به دامن هر اقدام و ترفندي خواهند زد حتي دروغ گفتن در روز روشن!

حرف‌هاي غير حقوقي وغير اصولي از بي‌بي‌سي وصداي آمريکا توقع و انتظاري نيست
واقعيت بيماري عليرضا رجايي چه بود؟/در زمان زندان ، هيچگونه آثاري از سرطان وجود نداشت
حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي در نشست خبري اخير خود به شايعات و دروغ پردازي ها پيرامون عليرضا رجايي پايان داد.
سخنگوي قوه قضائيه در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه در خبر‌ها عنوان شده است عليرضا رجائي در زندان به بيماري سرطان مبتلا شده که منجر به تخليه چشم وي در بيمارستان گرديده است و ادعا شده که بهداري زندان به وضعيت او رسيدگي نکرده است؛ آيا اين موضوع صحت دارد و اقداماتي که براي روند درمان وي در بهداري بيمارستان انجام شده است را تشريح کنيد، گفت: فردي که شما اسم برديد حدود دو سال پيش پايان محکوميتش بوده و از زندان آزاد شده است و چيزي حدود دو سال از آزادي او مي‌گذرد. البته از اين دو سال هيچ خبر درستي ندارم؛ ولي شنيده‌ام که ايشان مثل برخي افراد که بيمار مي‌شوند، سرطان گرفته است.
سخنگوي قوه قضائيه ادامه داد: متاسفانه امروز در برخي از استان‌ها برخي افراد به سرطان مبتلا مي‌شوند. خيلي‌ها سرطان مي‌گيرند و از ابتدا اصلا مشخص نيست. همانطور که در رسانه‌هاي مختلف و در جامعه هم شنيده‌ايم.

وي بيان کرد: اين فرد حدود دو سال پيش از زندان آزاد شده و تا زماني که در زندان بوده، هيچگونه آثاري از سرطان در او وجود نداشته. پرونده زندان اين فرد را به مناسبتي گرفته بودم وآن زمان گزارشي که داده بودند، نشان مي‌داد که مثل ساير زندانيان هر بار که مثلا سرما خورده بوده به بهداري مراجعه کرده؛ اگر مشکل و ناراحتي دندان داشته به متخصص دهان و دندان به خارج از زندان مراجعه کرده است؛ اگر احيانا ناراحتي ديگري از اين قبيل داشته، مثل هر زنداني ديگر که محکوميتش را طي مي‌کند، به بهداري زندان يا متخصص در بيرون مراجعه کرده است.
حجت‌الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي تصريح کرد: اين فرد بعد از دو سال از آزادي سرطان گرفته و ما نيز ناراحت هستيم که يک فرد به سرطان مبتلا شود که منجر شود هم رنج بکشد و هم چشمش را تخليه بکنند.
خيرخواهي يا ماهي گيري از آب گل آلود؟؟ سرطان رجايي بهانه است...
موضوع ديگري که در مسئله عليرضا رجايي و موجي که ضد انقلاب و برخي داخلي ها سعي استفاده از آن را داشتند، بدترين نوع سوء استفاده از يک فرد است، يعني قرباني کردن شخصي براي رسيدن به اهداف و اين بار نيز رجايي و بيماري اش قرباني اهداف شوم گردانندگان اصلي شد.
جالب اينجاست، موضوع بيماري رجايي در ميان فضاسازي هاي اخير به حاشيه برده شد. نکته‌اي که معاون دستگاه قضا به خوبي به آن اشاره مي‌کند: "اما اين فضاسازي‌هايي که مي‌شود معلوم است که نه قصد و غرض، حمايت از يک فرد است و نه چيزي را درمان مي‌کند؛ بلکه خيلي وقت‌ها فضا را براي آن بيمار هم سخت مي‌کند و از لحاظ ذهني براي مردم تشويش اذهان ايجاد مي‌کند. بنابر اين اگر کساني واقعا قصد کمک و يا نيت خيري دارند و يا مي‌خواهند حتي به يک بيمار هم کمک کنند و تسلي خاطر او باشند، از بيان دروغ، فضاسازي‌ها و جوسازي‌ها پرهيز کنند. بنابراين در پاسخ به اين سوال بايد گفت که موضوع ابتلاءِ وي به سرطان، هيچ ارتباطي با موضوع محکوميت اين فرد نداشته و آثار سرطان در پرونده اين فرد وجود نداشته و ندارد و بعد از دو سال در خارج از زندان گفته شده که سرطان گرفته و منجر به تخليه چشم وي شده که ربطي به دوران محکوميت وي ندارد".
باز هم توطئه اي ديگر عليه يکي از نعمات نظام جمهوري اسلامي ايران که رهبر انقلاب مراقبت از آن را ضروري دانسته اند. اين بار نيز مانند بسياري ديگر از توطئه ها که خيلي زود رنگ باخت و حقيقت خيلي زود از پشت ابر بيرون آمد، باز هم سياهي ماند به زغال، اما به قول سخنگوي قوه قضائيه، "از افرادي که نسبتي با انقلاب و مردم عزيز ما ندارند، چه بسا که ايراني باشند و در خارج از کشور رفته‌اند و يا فرار کرده‌اند و با آمريکا و اسرائيل و انگليس همکاري مي‌کنند؛ از آنها توقع و انتظاري نيست و از امثال بي‌بي‌سي وصداي آمريکا هم طبيعي است که حرف‌هاي غير حقوقي وغير اصولي و حرف‌هايي که در شأن خودشان هست، بزنند"، اما جاي تاسف براي برخي جريان‌هاي داخلي دارد، که اسير اينگونه دروغ پردازي‌ها شده و سوار بر موج #شيطان، تهمت‌ها و افتراهاي ناروايي عليه دستگاه قضايي مطرح مي کنند و کنار فشارهاي ضد انقلاب، در نقش پياده‌نظام دشمنان ايران نقشي را به عهده مي‌گيرند و به دنبال آنها شروع به حرکت عليه نهادهاي انقلابي مي‌کنند.
خواب هاي آشفته دشمنان ملت ايران - از نوع داخلي و خارجي آن - در حوزه مقاومت، توان دفاعي و قدرت موشکي، قوه قضائيه، شوراي نگهبان و ... همواره نقش بر آب شده است.
پادوهاي داخلي و خارجي به اسم و پوشش حقوق بشر به نهادهاي انقلاب اسلامي حمله مي کنند؛ حقوق بشري که به «آنگ سان سو چي» مشاور دولتي ميانمار جايزه صلح نوبل مي دهد و همان فرد اين روزها حتي حاضر نمي شود به کشتار وحشيانه و بيرحمانه مسلمانان روهينگيا از سوي دوستان و همکاران خود انتقاد کند تا جايي که حتي صداي اعتراض سازمان ملل را هم در مي اورد و "گزارشگر سازمان ملل متحد در امور به اصطلاح حقوق بشر ميانمار (برمه)، از آنگ سانگ سوچي، که در عمل رهبري اين کشور را برعهده دارد، انتقاد کرده و گفته است که خانم سوچي از مسلمانان روهينگيا حمايت نکرده است."
در عمل نماد حقوق بشر و جايزه صلح نوبل از کشتار وحشيانه مسلمانان ميانمار حمايت مي کند! اين است الگوي حقوق بشر اين روزهاي جوامع غربي.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز

ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر کرج با وی بر لزوم نظارت درون سازمانی تاکید کرد و متذکر شد: در صورت مشاهده تخلف و بزه، دستگاه قضایی بدون اغماض ورود و برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری البرز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در دادگستری استان البرز با رئیس کل دادگستری دیدار و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شورای شهر در سال گذشته و این دوره شورا ارائه کردند.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری البرز در این نشست یکی از ویژگی‌های بارز استان البرز را تعامل، همکاری و هم افزایی اجزای مختلف مدیریتی استان دانست و با اعلام اینکه از آغاز فعالیت خود در استان، افزایش تعاملات با سایر بخش‌ها را با حفظ استقلال دستگاه قضایی سرلوحه اقدامات مجموعه قضایی قرار داده است تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه تعاملات و همکاری بین دستگاه قضایی و سایر مجموعه‌ها اعم از اجرایی و شهری به منظور شناسایی و حل مشکلات را به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم استان البرز یاد می‌کند.

وی اجرای طرح پارکرود در اراضی آزادسازی شده رودخانه کرج، تعطیلی زندان رجایی شهر و پیگیری رفع مشکل سند اراضی اسلام آباد را از مصادیق همکاری دستگاه قضایی با مدیریت شهری بیان کرد و افزود: مطمئنا اگر همکاری سازنده بین همه دستگاه‌ها نباشد انجام بسیاری از ماموریت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

نقش مدیریت شهری در کاهش پرونده‌های حقوقی

رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه افزایش ورودی پرونده‌ها یکی از معضلات دستگاه قضایی است، تصریح کرد: برخی از این پرونده‌ها با همکاری و انجام وظایف مدیریت شهری و با اقدامات پیشگیرانه قابلیت کاهش دارد به عنوان نمونه بخشی از پرونده‌های حقوقی استان، اختلافات مرتبط با مشارکت در ساخت یا پیش فروش است که شهرداری می‌تواند با انجام وظایف قانونی خود در این زمینه کمک کند تا شاهد کاهش ورودی باشیم.

پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز

وی در ادامه با اشاره به موضوع تعطیلی زندان رجایی شهر و بحث انتقال مدیریت زندان قزلحصار به عنوان مصوبات سفر ۱۷ فروردین سال گذشته رئیس قوه قضائیه به استان البرز متذکر شد: یکی از این مصوبات که مربوط به تعطیلی زندان رجایی شهر بود انجام شد اما در مورد زندان قزلحصار، نظر مجموعه قضایی استان با توجه به محدودیت‌های فضای فیزیکی ندامتگاه‌های البرز، انتقال مدیریت آن از تهران به استان البرز است.

وی در پایان بر لزوم توجه به سلامت مجموعه شهرداری و کارکنان آن و گسترش نظارت درون سازمانی در شهرداری‌ها و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: با توجه به تنوع اختیارات و حوزه‌های فعالیت مدیریت شهری، اقتضا دارد نظارت درون سازمانی در تقدم باشد و در صورت مشاهده تخلف و بزه، دستگاه قضایی نیز بدون اغماض ورود و برخورد قاطع خواهد کرد.

در ابتدای این نشست «مسعود محمدی» رئیس شورای شهر کرج گزارشی از اقدامات مدیریت شهری، تصویب بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۳ ارائه کرد و در خصوص اجرای خطوط تندرو اتوبوس و احداث و تکمیل مصلی کرج ابراز امیدواری کرد در سال جاری به نتیجه برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها