Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم مالاریا به عنوان یکی از فیلم های احتمالی برای ارسال به اسکار معرفی شد آیا به نظر شما این فیلم که نه در زمان مشخصی اکران شده ، نه در فستیوال های اسم و رسم دار جایزه گرفته می تواند نماینده قابلی برای سینمای ایران باشد؟

یکی از موضوعات اصلی که نقش تعیین کننده دارد پخش کننده است ؛ پخش کننده خیلی اهمیت دارد اینکه آن فیلم هم در کشور خودش و هم در آمریکا نمایش موفق داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لحاظ کیفی چطور ؛ فیلمی که نه توجه منتقدین در ایران را جذب کرده و نه حتی در جشنواره فجر جایزه قابل توجه گرفته و کاندیدای خاصی را در پیشینه اش ندارد میتواند در این مراسم مهم حرفی برای گفتن داشته باشد؟

به گمان من «مالاریا» فی نفسه پتانسیلش را دارد به خاطر اینکه درباره نسل جوان است ، نسل جوانِ سردرگم و بی آرمانی که در یک جامعه سگ دو می زند تا بتواند جای پای سفتی پیدا کند. این آواره گی نسل جوان می تواند تم خوبی برای پیروزی فیلم «مالاریا» در اسکار باشد. کسانی که رای می دهند از طریق فیلم ها می فهمند که در آن جامعه چه خبر است و به نظرم مالاریا این ویژگی را دارد. اینکه حالا چه فیلم هایی رقیبش هستند بحث دیگری ست. اما باید این را بدانیم که این اسکار است جشنواره دفاع مقدس یا فجر نیست که به فیلم های ارزشی جایزه بدهند در اسکار بحث استانداردها مطرح است نه مضامین.

به هرحال ما فیلم های دیگری داریم که اعتنای بیشتری به آنها شده و نمره قبولی بالاتری دارند به لحاظ کیفیت به نسبت آخرین دستپخت پرویز شهبازی که فیلم مورد علاقه خیلی از مخاطبان ثابت او نیست.

رقیب هایش چه فیلم هایی هستند؟

ما می توانیم به رگ خواب فکر کنیم یا حتی با این فرض که یک اکران محدود سرعتی برای بدون تاریخ بدون امضا گذاشته شود به این فیلم هم می شود بیشتر توجه کرد یا حتی گزینه های دیگری که بالاتر از مالاریا می توانند قرار بگیرند.

این ها همه در یک سطح هستند! یک چیزی را فراموش نکنید که در اسکار مسئله پخش کننده خیلی مهم است. میدانید برای موفقیت چقدر لابی و رایزنی می تواند تاثیرگذار باشد ؟ یادمان نرود آن سالی که میلیونر زاغه نشین اسکار گرفت کارگردانش (دنی بویل) ماه ها در آمریکا چرخید تا آن فیلم موفق شود. به هرحال پخش کننده نقش خیلی مهمی دارد. آن فیلم هایی که اسم بردید ممکن است پخش کننده خوبی نداشته باشند اما در کل به نظرم هر سه فیلم هم سطح هستند.

بازیگر چطور؟ بازیگر چقدر نقش دارد؟ ازآنجایی که لیلا حاتمی بازیگر بین المللی تری محسوب می شود تا چهره های نابازیگر و کمتر شناخته شده «مالاریا» ، بهتر نیست به گزینه دیگری مثل رگ خواب یا فیلم های دیگر امسال فکر کنیم؟

حتما نقش دارد اما فقط مسئله خوب و بد بودن یا حضور چهره ها نیست مسئله این است که کسی که پشت این فیلم ها می ایستد چقدر تیغش می برد؟ در اسکار این است و باید به این مسئله برای فرستادن نماینده به این مراسم فکر کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

دنیاخمامی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟