Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:45:40 GMT

آماری عجیب از استقلال در این فصل

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۶۶۹۸

آماری عجیب از استقلال در این فصل

شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند در نخستین دیدار حذفی خود در فصل جاری در دیداری سنگین به پیروزی دو بر یک برابر میزبان خود گل‌گهر سیرجان برسند. تک گل تیم گل گهر را در این بازی محمد غلامی از روی نقطه پنالتی برای تیم میزبان به ثمر رساند.

گلی که استقلال در این بازی از روی نقطه پنالتی خورد، سومین پنالتی بود که این تیم در این فصل مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکناناستقلال دو بار در لیگ برتر و یکبار در جام حذفی تن به پنالتی دادند تا این تیم در مجموع ۶ بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی ۳ پنالتی به حریفانش داده باشد.

آبی‌ها برای اولین بار در نخستین بازی خود در فصل جاری در آبادان مقابل صنعت نفت توسط عظیم گوگ مدافع جوانشان مرتکب خطای پنالتی شدند. این اتفاق در دیدار هفته چهارم این تیم مقابل سایپا تکرار شدتا آبی‌ها همچون هفته نخست با تک گل حریف که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید بازنده از زمین خارج شوند.

تیم استقلال در مجموع لیگ برتر و جام حذفی ۵ بار دروازه‌اش باز شده که ۳ گل از این ۵ گل از روی نقطه پنالتی زده شده است.

تیم پدیده تنها تیمی است که در جریان بازی موفق به باز کردن دروازه آبی پوشان شده است و سه تیم صنعت نفت آبادان، سایپا و گل گهر که موفق به گلزنی به استقلال شده‌اند، از روی نقطه پنالتی به این تیم گل زده‌اند.

دو پنالتی از سه پنالتی این تیم به واسطه خطای رحمتی روی مهاجمان حریف حاصل شده است که البته در بازی با سایپا هرچند پنالتی به واسطه خطای رحمتی اتفاق افتاد، اما اشتباه فاحش پژمان منتظری عامل اصلی این خطای پنالتی بود.

استقلالی‌ها در حالی در مجموع ۶ بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی ۳ بار به حریفان شان پنالتی داده‌اند که تاکنون در این فصل نتوانسته‌اند از حریفان خود پنالتی بگیرند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم