Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بختیاری در پنجمین جشنواره ملی گردو در شهرستان بافت گفت: شهر بافت قدمت 60 ساله ای در حوزه شهری دارد. نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی به خروجی آموزش و پرورش در این شهرستان اشاره و بیان کرد: بیش از 360 پزشک متخصص و فوق تخصص و هزاران انسان های فرهیخته دیگر در شهرستان بافت پرورش یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که بیش از 120 نفر از دانش آموزان بافت در کنکور سال جاری رتبه های زیر یک هزار را کسب کردند، تصریح کرد: مردم بافت در فاع مقدس زبان زد عام و خاص بوده اند و هنوز رشادت های آنها استمرار دارد، سردار حاج قاسم سلیمان گرچه متعلق به جهان اسلام است اما زادگاه وی منطقه بافت می باشد. بختیاری گردوهای 2 هزار و 500 ساله شهرستان بافت را ثمره دست رنج عشایر و روستاییان این منطقه دانست و مطرح کرد: این منطقه 5 هزار خانوار عشایر دارد، اما زیرساخت های لازم برای رفاه این قشر وجود ندارد. وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت جاده های مواصلاتی این شهرستان کشش رفت و برگشت حجم عظیم مسافران در ایام تعطیلات ندارد که درخواست داریم در این خصوص اقدامات لازم را انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • اجرای طرح سواد سلامت در میان عشایر چهارمحال و بختیاری