Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسکتبال سه نفره هیات استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از رقابت ها در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال FIBA ثبت شد و رقابت های بسکتبال سه نفره ای که در سایت فدراسیون جهانی ثبت شود ، برای بازیکنان رنکینگ داخلی و جهانی محسوب می شود که این امر در شناخته شدن بازیکنان بسکتبال تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شادی عادلی اظهار کرد: بسکتبال سه نفره یک رشته المپیکی است که در زمان 10 دقیقه ای در نیمه زمین بسکتبال به همراه سه بازیکن و یک ذخیره ، بدون حضور مربی انجام می شود.
وی در مورد رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان صومعه سرا نیز خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها ، پنج تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای با هم رقابت کردند و در پایان، تیم بسکتبال سه نفره بانوان سبا یوسفی آزاد ، مهدیه موسی پور، مائده عاشورزاده و کیانا تن پوش با غلبه برابر حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کردند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

**کسب مقام سوم لیگ برتر اسنوکر کشور توسط باشگاه شادمان گیلان
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان گفت: تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد ، موفق شد مقام سوم رقابت های لیگ برتر کشور را کسب کند.
سارنگ بزرگ چنانی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان دور برگشت دومین دوره رقابت های اسنوکر لیگ برتر کشور که در تهران جریان داشت ، تیم شادمان پاسارگاد گیلان با درخشش بازیکنانش توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: در دومین دوره رقابت های لیگ برتر اسنوکر باشگاه های کشور 10 تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت پرداختند که دور رفت این مسابقات در بیرجند و دور برگشت نیز در تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در مجموع این رقابت ها ، تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد گیلان پس از تیم های جهان بیلیارد تهران و sp توپ طلایی تهران روی سکوی سوم ایستاد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان بیان کرد: حامد ذره دوست ، ارسلان اسمعیل نژاد ، حسام پویافر و امیرحسین باقری فرد اعضای تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد، همچنین محمد شادمان به عنوان سرپرست و مهدی همایون پور به عنوان مربی، تیم را در لیگ برتر کشور همراهی می کردند.
بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: تیم اسنوکر کیوبال لاهیجان نیز دیگر نماینده استان گیلان در دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشور بود که این تیم سرانجام رتبه ششم را کسب کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
2007/7285

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران