Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:21:54 GMT

بیش از ۵۰ هزار نفر در اعتکاف مجازی یزد شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۷۹۰۷

بیش از ۵۰ هزار نفر در اعتکاف مجازی یزد شرکت کردند

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر در اعتکاف مجازی یزد شرکت کردند از عضویت بیش از ۴۰ هزار نفر در ستاد مبشران غدیر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا پیرنیا ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آیات ولایت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به اقدامات گستردهای که در حوزه غدیر در استان یزد انجام شدهاظهار داشت: فعالیت‌های مرتبط با غدیر در شهرداری یزد توسط ستاد مبشران غدیر برگزار می شود که به عنوان یک ستاد دائمی در طول سال فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از جلمه ویژگی های این ستاد، توجه بسیار خاصی است که به فضای مجازی دارد به گونه ای که 80 درصد برنامه های ستاد مبشر غدیر استان یزد در فضای مجازی انجام می شود و سعی شده که فعالیت ها از تنوع خاصی برخوردار باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: برای نخستین بار بحث نهج‌البلاغه خوانی در استان یزد توسط این ستاد در حال نشر دادن است و برنامه‌های متعددی برای جذب مردم به سمت مطالعه و تفکر در مفاهیم سخنان حضرت علی(ع) انجام می‌شود.

وی افزود: از دیگر اقداماتی که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در حوزه مباحث فرهنگی و دینی انجام داده، بحث برگزاری اعتکاف مجازی است که با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بود.

پیرنیا تصریح کرد: خوشبختانه سال قبل بیش از 50 هزار نفر از مردم یزد که قریب به اتفاق آنها از بین جوانان بودند در مراسم اعتکاف مجازی شرکت کردند و اعمال معتکفان را انجام می‌دادند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد از برگزاری دوره‌های نهج‌البلاغه خوانی در نقاط مختلف یزد خبر داد و گفت: بسیاری از این جلسات به صورت کاملا مردمی و در محلات انجام می‌شود و تاکنون بیش از یک هزار دوره انجام شده است.

وی به عضویت بیش از 40 هزار نفر در ستاد مبشران غدیر استان یزد اشاره کرد و گفت: در بین افرادی که عضو این ستاد هستند، تعداد زیادی از افراد در استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

R41376/P1492/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند