Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:53:02 GMT

آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در یاسوج+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۷۹۱۸

آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در یاسوج+تصاویر

تعداد ۴۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، صبح امروز مراسم ازادسازی زندانیان جرایم غیر عمد زندان های استان برگزار شد در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری برگزار شد 43 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ازاد شدند و به اغوش خانواده ها بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش