Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تغییر و بهینه سازی مراکز خدمات ترک اعتیاد خبر داد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی بامدیران مراکز ترک اعتیاد مجاز با اشاره به اینکه اعتیاد یکی آسیب‌های اجتماعی با اولویت استان به شمار می‌رود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست بحث و تبادل نظر در رابطه با فعالیت و برنامه‌های مراکز مجاز ترک اعتیاد و ارتقای سطح خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با دادستانی غربال گری هایی در مراکز ترک اعتیاد قبل ورود مددجویان صورت می‌گیرد و مدیران مراکز در این زمینه همکاری مناسب را باید داشته باشند، چراکه پس از اقدامات صورت گرفته مراکز موفق در این زمینه معرفی خواهند شد.مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: فصل جدیدی از برنامه ریزی‌ها برای مراکز کمپ‌های های ترک اعتیاد آغاز شده و این مراکز همواره محل رجوع مردم برای درمان و بازتوانی بیماران گرفتار اعتیاد هستند.قادری خاطرنشان کرد: در طول بازرسی‌های انجام شده از مراکز ترک اعتیاد مجاز تحت پوشش عملکرد آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته که تعدادی از آن‌ها فعالیت خوبی داشتند و برخی دیگر نیز به انجام اقدامات اصلاحی داشتند که تذکرات لازم ارائه شده است.این مقام مسئول همچنین از تشدید بازرسی‌ها بر فعالیت این مراکز خبر داد و گفت: چنانچه در این بازرسی‌ها کارشناسان ما هرگونه تخلفی را در زمینه ارائه خدمات مطلوب و عدم رعایت پروتکل اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی مشاهده کنند با مدیران مراکز برخورد جدی خواهند داشت.دکتر قادری اضافه کرد: براساس قانون بهزیستی مرجع اصلی صدور مجوز برای ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد است و هر نوع فعالیت در قالب کمپ‌ها از سوی بهزیستی دارای مجوز است.وی با بیان اینکه استفاده از درمان‌های جایگزین در مراکز اجتماع محور تی سی از روش‌های جدید ترک اعتیاد است، گفت: تن‌ها مرکز تی سی کرمانشاه با داشتن تجهیزات لازم آماده پذیرش افراد معرفی شده از سوی کمپ‌های ترک اعتیاد و راهنمایی خانواده به این سمت در دستور کار مدیران مراکز قرار بگیرد.مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین بر کارآمد بودن مراکز ترک اعتیاد و رعایت استانداردهای لازم برای فعالیت آن‌ها تأکید کرد.





منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه