Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>سینما - گروه تئاتر تازه در پیامی به دست آوردن شیر ونیز را برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به نوید محمدزاده تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه تئاتر تازه و گروه نمایش «پچ‌پچه‌های پشت‌خط نبرد» پیام تبریکی را به مناسبت موفقیت نوید محمدزاده در جشنواره فیلم ونیز، خطاب به این عضو گروه‌شان منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: «چند سال بايد زحمت كشيد؟ سر چند تا تمرين در پلاتوهاى دانشگاه بايد رفت؟ چندبار بايد در بازبينى‌ها رد شد؟ چند 10 دفعه بايد سر تمرين دعوا كرد، قهر كرد، تمرين را رها كرد؟ بعد برگشت خنديد و همه ‌را شگفت‌زده كرد؟ چند صد دقيقه پشت صحنه‌ هر اجرا بايد ايستاد، با چشمان بسته ديالوگ‌ها را مرور كرد، با استرس از درزهاى ديوار تماشاگرها را نگاه كرد و با انرژى و با تمام وجود بازى را شروع كرد؟ چند هزار رورانس را بايد تجربه كرد؟ و چندبار بايد بغض و سكوت كرد و بهت‌زده تماشا كرد كه لحظه‌ها و بازى‌هاى نا‌بت توقيف مى‌شه؟ چندتا پرسش ديگر مى‌شود از اين مسير پرمشقت و پربارى كه تو پيمودى پرسيد؟ تو كه نويدبخش تئاتر و سينماى ايران... و حالا جهان شدى. نويد محمدزاده تو به همه‌ ما و نسل ما يادآورى كردى كه بايد دويد و تلاش كرد و از همه مهم‌تر روح بزرگ داشت. تو حالا يک شير ونيز دارى كه دو بال باارزش دارد، و ما يک بَبرِ كُرد كه قلبی بزرگ. از طرف هم‌گروهی‌هایت در گروه تئاتر تازه و تئاتر «پچ‌پچه‌هاى پشت خط نبرد».»

شامگاه شنبه ۱۸ شهریور نوید محمدزاده موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مردِ بخش افق‌های نو جشنواره ونیز شد.

اجرای نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی اشکان خیل‌نژاد پس از بازگشت نوید محمدزاده از ونیز، از تاریخ ۲۱ شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد از سر گرفته خواهد شد.

57242

کلید واژه‌ها : جوایز سینمای جهان - جشنواره فیلم ونیز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس