Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- براساس نظر کارشناسان هواشناسی میزان گرما و رطوبت در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه شهر دوگنبدان و منطقه امامزاده جعفر در شبانه‌روز گذشته به بحران نزدیک شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان رطوبت هوا در ایستگاه‌های هواشناسی این استان شامل منطقه امامزاده جعفر و شهرهای دوگنبدان، دهدشت، یاسوج و لیکک به بیش از 47 درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمان فرامین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین میزان رطوبت 24 ساعت گذشته به ترتیب با 72 و 68 درصد در منطقه امامزاده جعفر و شهر دوگنبدان گزارش شده است.
وی بیان کرد: میزان رطوبت ایستگاه‌های هواشناسی شهرهای یاسوج، دهدشت و لیکک به ترتیب 54، 52 و 47 درصد ثبت شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرجی و رطوبت هوا تا 25 شهریور سال جاری در شهرهای مختلف این استان به ویژه مناطق گرمسیری ادامه دارد.
فرامین عنوان کرد: بیشترین و کمترین دمای هوای ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی چهار منطقه گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد شامل لیکک، منطقه امامزاده جعفر، دوگنبدان و دهدشت در شبانه روز گذشته به ترتیب 42.4 و 28 درجه، 41.6 و 23.4 درجه، 42.3 و 25.8 درجه و 41.5 و 22.2 سانتیگراد بوده است.
وی ابراز داشت: کمترین و بیشترین دمای هوای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این مدت 15.4 و 33.8 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومترمربع سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.
این استان با یک درصد مساحت کشور یکی از کوچک‌ترین استان‌های کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان
  • گرمای بی سابقه در راه است
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد