Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:47:18 GMT

پتروشیمی بندرامام به مصاف فنرباغچه ترکیه می رود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۹۳۰۰

پتروشیمی بندرامام به مصاف فنرباغچه ترکیه می رود

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش از حضور در رقابت های بسکتبال جام باشگاه های آسیا، روز چهارشنبه 22 شهریورماه عازم استانبول خواهیم شد تا در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم فنرباغچه ترکیه به میدان رویم
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام افزود: علاوه بر بازی با فنرباغچه، دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم های مطرح ترکیه برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان ما پیش از حضور در جام باشگاه های آسیا محک خوبی بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر روند تمرینات تیم به خوبی سپری می شود و خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.
وی عنوان کرد: قطعا همچون سایر تیم ها هدفمان قهرمانی در مسابقات است اگر چه به خوبی می دانیم که رقبای بسیار سرسختی در مقابل خود داریم اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که پرچم کشورمان را به احتزار درآوریم.
یاوری با بیان این که تیم مونو ومپایر فیلیپین جایگزین نماینده ژاپن در این رقابت ها شد و ما باید در بازی سوم به مصاف این تیم قدرتمند برویم افزود: در بین 10 تیم حاضر در این دوره از مسابقات تیم های پتروشیمی، الریاضی لبنان،ژینجیانگ چین و مونو ومپایر تایلند جز مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از رقابت ها به شمار می روند.
وی عنوان کرد: در ورزش حرفه ای بسکتبال که ثانیه ها در آن تعیین کننده است نمی توان از قبل پیش بینی کرد که صد در صد چه تیمی قهرمان است زیرا ممکن است در چند ثانیه سرنوشت بازی تغییر کند اما در کل کسب عنوان قهرمانی در هر تورنمنت به ساز و کار و آمادگی بازیکنان یک تیم بستگی دارد.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با اشاره به این که خیلی دوست دارم در جام باشگاه های بسکتبال آسیا برای اولین بار به مقام قهرمانی برسیم گفت: قطعا در صورت قهرمانی در این مسابقات پاداش خوبی برای مجموعه تیم در نظر خواهیم گرفت.
وی در خصوص جذب آرون گرامی پور بازیکن ایرانی - انگلیسی پتروشیمی بندرامام گفت: این بازیکن در چند روز اخیر به تمرینات تیم ما اضافه شد و با توجه به عملکرد خوبی که داشت رضایت کادرفنی را به خود جلب کرد و همراه تیم به مسابقات باشگاه های آسیا اعزام می شود البته پیش از این نوید نیکتاش بازیکن ملی پوشِ ایرانی- فرانسوی را جذب کرده بودیم.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا