Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@00:06:51 GMT

توقف خانگی سن‌اتین برابر آنژه

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۹۹۲۶

سبزپوشان سن‌اتین از عهده میهمان خود آنژی بر نیامدند و به تساوی رضایت دادند.

خبرگزاری تسنیم: هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه، عصر امروز (یکشنبه) با انجام یک دیدار پیگیری شد که در این بازی سن‌اتین در خانه برابر آنژه به تساوی یک بر یک بسنده کرد.
برای سن‌اتین در این دیدار رمی کابلا در دقیقه یک گلزنی کرد و توماس مانژانی در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی نتیجه را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازی دو اخراجی هم داشت که ونسان پاژوت در دقیقه 48 از سن‌اتین و انزو کریولی در دقیقه 84 از آنژه با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.
سن‌اتین با این تساوی 10 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. آنژه هم 7 امتیازی شد و در مکان هفتم جدول جای دارد.
پرونده این رقابت‌ها، امشب با انجام دو دیدار بسته می‌شود که از ساعت 19:30 لیون پذیرای گنگان است و از ساعت 23:30 مارسی از رن میزبانی می‌کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه