Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - فرماندار شهرستان اهر تکمیل بزرگراه اهر – تبریز را زیربنایی ترین امر در راستای تحقق سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی عصر یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان اهر، بیان داشت: از حسن اعتماد دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی به بنده نسبت به انتخابم به عنوان فرماندار شهرستان اهر و شهروندان اهی که طی تماس هایی ابراز علاقه داشته اند سپاسگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در تنفیذ حکم رئیس جمهور در خصوص اقتصاد و معیشت مردم یک نکته محوری است، افزود: مهم ترین و ضروری ترین نیاز امروز کشور بحث اشتغال است و اینکه اکنون بحث اشتغال یک ضرورت به شما می رود بر همگان آشکار بوده و ما به عنوان مدیران دولتی وظیفه داریم تا رویکرد مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را در شهرستان ها دنبال کنیم.

فرماندار اهر ادامه داد: خوشبختانه شهرستان اهر ظرفیت های بسیاری خوبی در زمینه توسعه اشتغال دارد و ظرفیت هایی که نخبگان، کارآفرینان در راستای توسعه شهرستان اهر دارند بایستی به کار گیریم و توسعه این شهرستان در قالب سند تدبیر و توسعه که تحت عنوان برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی بوده در پنج هسته کلیدی فراهم است.

محمودی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت های اقتصادی می بایستی به مبحث گردشگری و توسعه این صنعت نیز در شهرستان اهر توجه داشته باشیم، گفت: در بحث تبریز ۲۰۱۸ شهرستان اهر جزو شهرستان های محور گردشگری بوده که در این راستا پیش از این که به شهرستان اهر بیایم با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دیدار داشتم و بنده بر توجه ویژه بر نقش این شهرستان در تبریز ۲۰۱۸ تاکید داشته و دارم.

وی تکمیل بزرگراه اهر – تبریز را زیربنایی ترین امر در راستای تحقق سیرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار دانست، گفت: نگاه ها باید به سرمایه گذار و سرمایه گذار نقطه قوت باشد نه تهدید، بلکه با فراهم کردن زمینه ها و بسترها با آغوش باز به استقبال سرمایه گذاران برویم و از سرمایه گذاری در اهر حمایت کنیم.

فرماندار اهر با تاکید بر اینکه امنیت مقوله ای است که نباید از آن غافل شویم، خاطرنشان کرد: امنیت در شهرستان، استان و کشورمان برای ما یک نعمت است که مرهون خون شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی و حضور مردم در صحنه ها هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند

شهردار تبریز با حضور در روزبازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به همراه احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه‌های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های شهری توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه‌های محلی کمی برخوردار می‌باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز نیز ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش‌های این سازمان، رئوس برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وی در خصوص طراحی و استانداردسازی بازارچه‌ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرفه و مدیریت بازارچه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان که از جمله برنامه‌های آینده سازمان است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز از بازارچه‌های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه‌های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاد کرد.

کد خبر 750750

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد