Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:25:19 GMT

ظریف: سخنان نبویان شرم‌آور است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۱۳۱۲

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رابطه خوبی که بین وی و سردار قاسم سلیمانی وجود دارد در مورد صحبت‌های اخیر سید محمود نبویان، یک فعال سیاسی مبنی بر این‌که ظریف به آمریکایی‌ها تعهد داده که در برابر کاهش تحریم‌های اقتصادی ایران سردار سلیمانی را به این کشور تحویل می‌دهد،‌ تأکید کرد: این سخنان شرم‌آور است و ایشان باید رسماً عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف ظهر روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت ادامه داد: صحبت‌های مطرح شده شرم‌آور است و ما می‌خواهیم که ایشان (نبویان) به طور رسمی بابت بیان این سخنان عذرخواهی کند چون تهمت نادرستی زده‌اند. ایشان باید به خاطر بیان این سخنان توبه کنند. به عنوان یک برادر کوچک‌تر به ایشان این توصیه را می‌کنم.

ظریف در پاسخ به این سوال که از این فعال سیاسی به خاطر این اظهارات شکایت خواهید کرد؟ گفت: من به طور کلی هیچ علاقه‌ای به انجام این امور ندارم و اگر می‌خواستم در مورد این‌گونه سخنان پیگیری حقوقی کنم باید یک اتاق در دادگستری در این ارتباط دایر می‌کردم، اما در این مورد با توجه به علاقه و رابطه خوبی که من با آقای سردار سلیمانی دارم این موضوع را پیگیری می‌کنیم، مگر اینکه ایشان (نبویان) معذرت‌خواهی و توبه کند.

رییس دستگاه دیپلماسی هم‌چنین در مورد ادعای روز گذشته یک نماینده مجلس مبنی بر نقض حریم هوایی ایران از سوی یک هواپیمای سعودی که حامل مقامات نظامی این کشور بوده است و مماشات وزارت امور خارجه در این ارتباط با ارائه توضیحاتی در مورد اصل این موضوع گفت: ‌در این مورد اصلاً وزارت امور خارجه اطلاعی نداشته و نقشی در این‌گونه پروازهای عادی ندارد و نباید داشته باشد و این پرواز نیز مثل چند صد پروازی است که به طور معمول به صورت روزانه از حریم هوایی ایران عبور می‌کرده است و نباید هیچ منظور سیاسی را به آن اضافه کرد.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم

دیدار تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان یا تک گل محمدرضا سلیمانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹ با یکدیگر دیدار کردند.

محمدرضا سلیمانی از تیم ملوان موفق شد تک گل این دیدار و ملوان را در دقیقه ۶۲ بازی به ثمر رساند.

خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان

کد خبر 737140

دیگر خبرها

  • پوتین از شرط و شروط آزادی ناوالنی پیش از مرگ او گفت
  • پوتین سرانجام درباره مرگ ناوالنی صحبت کرد
  • فرازی از سخنان حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی
  • خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم
  • رمضان ماه تحکیم وحدت مسلمین است/ روزه؛ نمود عینی و عملی وحدت
  • عکس آخرین افطاری سردار سلیمانی!
  • صهیونیست ها، آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد
  • کنعانی: آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهید برد + عکس
  • آرزوی تجزیه ایران به گور خواهد رفت
  • آرزوی جنایتکاران صهیونیست برای «تجزیه ایران» به گور خواهد رفت