Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@10:30:37 GMT

فالون: خطر جنگ با کره شمالی بی نهایت بزرگ است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۱۵۷۷

فالون: خطر جنگ با کره شمالی بی نهایت بزرگ است

وزیر دفاع انگلستان می گوید خطر درگیری نظامی با کره شمالی بی نهایت بزرگ است و باید به هر قیمتی مانع از وقوع آن شد. به گزارش جهان نيوز، «مایکل فالون» وزیر دفاع انگلستان در مصاحبه با «بی بی سی» خطر درگیری نظامی با کره شمالی را بی نهایت بزرگ توصیف کرد و هشدار داد: باید به هر قیمتی مانع از وقوع چنین رویدادی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این باره گفت: تمام تلاش خود را برای حصول راه حل دیپلماتیک به خرج می دهیم. آنچه که باید به هر قیمتی مانع از انجامش شویم، وقوع هر گونه درگیری نظامی است.

فالون از تحریم های سازمان ملل و همچنین اتحادیه اروپا به عنوان ابزاری مناسب برای اعمال فشار علیه پیونگ یانگ یاد و اظهار امیدواری کرد که چین نیز برای مهار همسایه خود (کره شمالی) با دیگر کشورها همراهی کند.
وزیر دفاع انگلستان در عین حال مدعی شد که از لحاظ مسافت، فاصله لندن- کره شمالی کمتر از فاصله لس آنجلس-کره شمالی است و این موضوع نگران کننده است.

با این حال، فالون تاکید کرد، فناوری کره شمالی تا آن اندازه پیش رفته نیست که بتواند لندن را هدف موشک های خود قرار دهد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن

وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی این کشور دست‌کم یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز هنوز ناپدید شدند.

به گزارش مهر به نقل از کیودو، «مینورو کیهارا» وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط۲ بالگرد اس‌اچ-۶۰ کی این کشور در نزدیکی جزیره توریشیما در جنوب توکیو، یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

کیهارا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دلیل احتمالی این سقوط‌ها، تصادم و برخورد این دو بالگرد است و هر کدام از این دو بالگرد ۴ سرنشین داشتند که در جریان رزمایش ضدزیردریایی شبانه این حادثه رخ داد.

به گفته وزیر دفاع ژاپن علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست، اما ارتش ژاپن بقایای این دو بالگرد را پس از سقوط پیدا کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • کره شمالی کلاهک فوق بزرگ موشک کروز آزمایش کرد
  • کره‌‌شمالی موشک کروز فوق‌بزرگ آزمایش کرد