Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:29:03 GMT

خلاصه بازی لاتزیو - آث میلان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۲۰۴۱

خلاصه بازی لاتزیو - آث میلان


بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: کالچیو ، خلاصه بازی ، ویدیو ، آث میلان ، لاتزیو ، سری آ نظر شما نام: ایمیل: * نظر: ورزش خلاصه بازی لاتزیو - آث میلان در جریان رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا، لاتزیو 4 بر یک آث میلان را شکست داد. چیرو ایموبیله هتریک کرد و لوئیز آلبرتو گل چهارم را برای لاتزیو به ثمر رساند و ریکاردو مونتولیوو تک گل آث میلان را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی بارسلونا - اسپانیول در جریان رقابت‌های لالیگا، بارسلونا 5 بر صفر اسپانیول را در هم کوبید. لیونل مسی در این بازی هتریک کرد و جرارد پیکه و لوئیس سوارز دو گل دیگر بارسا را به ثمر رساند. خلاصه بازی دیدنی آبی اناری ها در مقابل اسپانیول را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه منچستریونایتد - استوک‌سیتی در جریان رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد با نتیجه 2 بر 2 مقابل استوک سیتی متوقف شد. ماکسیم چوپو موتینگ گل‌های استوک سیتی و مارکوس راشفورد و روملو لوکاکو دو گل شیاطین سرخ را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید خلاصه بازی چلسی - لسترسیتی در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی 2 بر یک لسترسیتی را شکست داد. آلوارو موراتا و انگولو کانته برای چلسی گلزنی کردند و جیمی واردی برای لستر گل زد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی رئال مادرید - لوانته در جریان رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید به تساوی یک بر یک مقابل لوانته دست یافت. لوکاس واسکز برای رئال و اوی برای لوانته گل زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی منچسترسیتی - لیورپول در جریان رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 5 بر 0 مقابل لیورپول به برتری رسید. در شرایطی که ابتدا منچرسیتی با گل سرخیو آگوئرو پیش‌ بود، سادیو مانه کارت قرمز دریافت کرد و لیورپول ده نفره شد. در ادامه بازی گابریل خسوس و لروی سانه هر کدام دو گل به ثمر رساندند و برتری منچسترسیتی را به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. آموزش حرکت هاک ایستاده آموزش حرکت هاک ایستاده را با دستگاه پرس در مجموعه آموزش فیتنس و بدنسازی «تابناک» فرا می‌گیرید. خلاصه بازی پاری سن ژرمن - متز در جریان رقابت های لیگ فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن 5 بر یک متز را شکست داد. ادینسون كاوانی (دو گل)، کیلیان ام باپه، نیمار و لوکاس مورا برتری پاریسی ها را رقم زدند و امانوئل ریوی یره برای متز گل زد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه استقلال - گل‌گهر سیرجان در جریان رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال 2 بر یک گل‌گهر سیرجان را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه پرسپولیس - گسترش فولاد در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایرانی، پرسپولیس 3 بر صفر گسترش فولاد را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت