Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@02:03:11 GMT

جزئيات بيشتر از قتل عام خانوادگي

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۲۸۱۷

خبرگزاري آريا - مهندس جوان که درجريان قتل عام خانوادگي، پدر، مادر، همسر و فرزندانش را به طرز فجيعي کشته و سپس خودکشي کرده است، يک روز قبل از اين کشتار، از پدر و مادر سالخورده‌اش خواسته بود به بهانه تنظيم يک سند ملکي از شهرستان به تهران بيايند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، شامگاه دوشنبه گذشته اجساد 3 نفر از قربانيان در آپارتماني در خيابان فکوريان -حوالي خيابان يخچال درشمال تهران- پيدا شد! تحقيقات اوليه نشان داد مرد جوان- پژمان- پس از کشتن همسر و پسرش به زندگي خود نيز پايان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در اين ميان معماي ناپديد شدن پدر و مادر پژمان به‌عنوان دغدغه‌اي مهم براي تيم جنايي مطرح شده بود تا اينکه صبح روز بعد اجساد آنها هم دردفتر کار پسرشان واقع درخيابان پاسداران پيدا شد.
شواهد نشان مي‌داد اين زوج ميانسال صبح همان روز به تهران آمده بودند ولي خبري از آنها نبود. در ادامه تحقيق و با توجه به رد خون روي خودروي شاسي بلند پژمان که در پارکينگ خانه‌شان متوقف بود احتمال قتل زوج ميانسال در شرکت مهندس جوان قوت گرفت که با شناسايي محل شرکت در خيابان پاسداران، اجساد اين مرد و زن هم پيدا شد. جسد پدر پژمان داخل اتاق و جسد مادرش داخل سالن ديده مي‌شد.درحالي که هر دوي آنها با يک ضربه چاقو به گردن‌شان به قتل رسيده بودند.
در ادامه مشخص شد پژمان روز قبل با پدر و مادرش تماس گرفته و به بهانه اينکه قصد انتقال سندي به نام آنها را دارد، از هر دو خواسته که صبح اول وقت خود را به تهران برسانند. بدين ترتيب صبح دوشنبه پژمان به فرودگاه مهرآباد رفته و پدر و مادرش را به بهانه‌اي به شرکتش برده بود.
دوربين‌هاي مداربسته شرکت هم نشان مي‌داد پژمان ابتدا به همراه پدرش وارد شرکت شده و بعد از نيم ساعت به پارکينگ آمده و اين بار مادرش را با خود به داخل شرکت برده است. حدود نيم ساعت پس از ورود مادر، مهندس جوان درحالي که لباس‌هايش را عوض کرده و ساک دستي مادرش را به‌دست داشت ساختمان را ترک کرده بود. بعد ازآن پژمان راهي خانه‌اش شده و نقشه قتل همسر وپسرنوجوانش را اجراکرده ودست آخرهم به زندگي خود پايان داده است.درادامه مشخص شد او بدهي سنگيني به يکي از آشنايانش داشته و قرار بوده روز حادثه اين بدهي را برگرداند!درحال حاضرتحقيقات پليسي براي کشف زواياي پنهان اين جنايت تکاندهنده ادامه دارد.
ايران
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس

ستاره انگلیسی با مادرش رابطه بسیار صمیمی و عمیقی دارد و او را همواره در لحظات شاد خود سهیم می‌کند.

طرفداری | پست قهرمانی جود بلینگام در اینستاگرام، عکسی کنار مادرش است.

ساعتی پیش، با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

جود بلینگام با انتشار تصویری کنار مادرش در اینستاگرام، به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا واکنش نشان داد. مادر بلینگام مشوق اصلی پسر موفقش بوده و بارها با حضور در استادیوم‌ها به حمایت از او پرداخته‌است. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • لحظه بازگشت یسنا به آغوش مادرش
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر