Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@00:22:45 GMT

معرفی رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان گرمه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۳۴۱۹

معرفی رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان گرمه

آیین تکریم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمه برگزار و رئیس جدید معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری گرمه، علی محمدزاده فرماندار گرمه در آئین تکریم و معارفه رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در سخنانی با تبریک ولادت امام هادی(ع)ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آقای سیامکی رئیس سابق منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان و با آرزوی موفقیت برای آقای امامی رئیس جدید, حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را بزرگترین هدیه برای نسل های آینده دانست و بر حفظ و حراست از منابع طبیعی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی و فعالیت های آبخیزداری را از وظایف ذاتی اداره منابع طبیعی برشمرد و اظهار داشت: منابع طبیعی بخشی از ثروت ملی است و مدیران این بخش باید با جدیت به این حوزه توجه داشته باشند.

وی بر ضرورت افزایش آموزش و فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در راستای حفاظت از منابع طبیعی تأکید و نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از عرصه های طبیعی را ضروری دانست.

فرماندار گرمه ضمن بر شمردن اهمیت جایگاه منابع طبیعی اظهار داشت همه ارگانها و سازمانها باید در حفظ اراضی ملی کوشا باشند.
محمدزاده اجرای پروژه طرح ترسیب کربن در این شهرستان را با همکاری سازمان ملل یکی از طرح های مهم عنوان کرد و از مدیریت جدید شهرستان خواست تا توجه ویژه ای به این طرح داشته باشند.
همچنین در این مراسم مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری خراسان شمالی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با بیان اینکه بی دقتی انسانها در بهره برداری نا متناسب از محیط زیست و منابع طبیعی موجب تغییر ات اقلیمی شده است گفت : تغییرات اب وهوا ،خشکسا لیها و کمبود اب که موجب از بین رفتن بعضی از گونه های جنگلی و جانوری شده است همه اینها در واقع ناشی از عدم توجه انسا نها به منابع طبیعی و محیط زیست است.

وی رویکرد دولت تدبیر و امید را در حوزه منابع طبیعی مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفت و توجه ویژه ای به توسعه روستایی شده است.در پایان از خدمات آقای مصطفی سیامکی تقدیر و آقای حسن امامی فرد به عنوان سرپرست این اداره معرفی گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد