Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:22:43 GMT

حذف برچسب قیمت‌ها به مجلس رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۳۴۳۷

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از بررسی حذف برچسب قیمت از مواد غذایی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از بررسی حذف برچسب قیمت از مواد غذایی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

فریدون احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حذف برچسب نرخ قیمت از روی محصولات غذایی، اظهار داشت: حذف قیمت از روی اجناس با حقوق مصرف‌کنندگان منافات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این اقدام در وظایف دستگاه‌های نظارتی اختلال ایجاد می‌کند، افزود: حذف قیمت اجناس سبب می‌شود تا دستگاه‌های نظارتی نتوانند به وظیفه خود یعنی برخورد با گران‌فروشی عمل کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این کار یعنی صندوق‌های الکترونیکی و فاکتور وجود ندارد، تاکید کرد: حذف برچسب قیمت از روی مواد غذایی باعث هرج و مرج در بازار می‌شود.

احمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مورد حذف قیمت از روی مواد غذایی ابهاماتی وجود دارد و همچنین برخی از نمایندگان نیز درباره این طرح سئوالاتی دارند، لذا این موضوع را پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می‌کنیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان قطب صنایع غذایی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳