Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سوشیان نیک اقبال دانش پژوه برتر موسسه خلاقیت کودک و نوجوان یاسوج به مسابقات بین المللی سن پترزبورگ روسیه راه یافت.

همچنین برگزیده شدن ابتکار این دانشمند کوچک در دانشگاه صنعتی شریف را به دانش دوستان و پدر و مادر سوشیان و همه همشهریان عزیز تبریک عرض میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرثقیل سنگین وزن، تا شونده، کوتاه و بلند شونده، چرخان با دور کامل، بالا برنده اجسام با قرقره و قلاب

خصوصیات ویژه طرح :
۱- این جرثقیل با قابلیت تاشویی بوم و دکل خود با استفاده از طناب و بکسل خود میتواند سنگین ترین وزنه ها را بلند کند.
۲- با قابلیت جمع شوندگی لوله ای بازوی خود که به صورت تلسکوپی در ه م فرو میروند و باز می شوند، می تواند طول بازوی خود را کوتاه و بلند نماید و جسم را در نزدیکی و دورترین نقطه از جرثقیل جا به جا کند.
۳- با قابلیت قلاب بکسل و طناب دار و قرقره خود میتواند بارهای سنگین تری (دو برابر فشار در چرخ دنده)را از سطح پایین تر از سطح جرثقیل تا بلندترین نقطه جرثقیل جا به جا کند .

انتهای پیام/غ

دانش پژوه برتر یاسوجی به مسابقات بین المللی سن پترزبورگ روسیه راه یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن کوتاه «در سایه سرو» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی از جدیدترین تولیدات پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انیمایو» اسپانیا به نمایش در می‌آید.

انیمیشن «در سایه سرو» پیش از این نیز در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن کوتاه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ریور ران» آمریکا نمایش داده شد، این پویانمایی با حضور در این جشنواره شانس خود را برای دستیابی به فهرست اولیه فیلم‌های کوتاه معرفی شده برای جایزه اسکار امتحان می‌کند.

این دومین حضور انیمیشن «در سایه سرو» در جشنواره مورد تأیید اسکار به شمار می‌رود، جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انیمایو» در جزایر قناری اسپانیا برگزار می‌شود و از جشنواره‌های معتبر انیمیشن اروپا و مورد تایید اسکار است.

از میان بیش از ۱۶۰۰ فیلم، تنها ۶۵ فیلم به بخش مسابقه رسمی راه یافته و برنده جایزه بزرگ جشنواره انیمیشن «انیمایو» با دریافت جایزه نقدی ۳ هزار یورویی راهی اسکار ۲۰۲۵ خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره انیمیشن «انیمایو» از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸ تا ۱۱ می ۲۰۲۴) در کشور اسپانیا در حال برگزاری است.

کد خبر 6100748 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • دهقانی: شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان دو بازوی جوامع انسانی هستند
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • هوا در ۵ نقطه خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت