Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتحانات پایه های ۷ تا ۱۰ آموزش غیر حضوری مجازی حوزه های علمیه کشور از امروز ۲۰ شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امتحانات پایه های ۷ تا ۱۰ آموزش غیر حضوری مجازی حوزه های علمیه کشور از امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۲۴ شهریورماه ادامه دارد.

مدت زمان امتحانات فقه، اصول و فلسفه برای دوره های غیر حضوری مجازی ۹۰ دقیقه و زمان امتحانات برای دیگر دروس نیز ۶۰ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب باید حداقل ۲۰ دقیقه قبل از شروع امتحان در جلسه حاضر باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امتحانات نهایی باعث عدالت آموزشی می‌شود چرا که تمام سوالات در همه مناطق کشور یکسان است.

وی افزود: امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود و دانش‌آموزان با ظرفیت خود سوالات را پاسخ می‌دهند.

گفته شده، امتحانات نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری با تاکید بر محتوای کتاب درسی و جداول بارم بندی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است و سوالات به گونه‌ای طراحی می‌شود که اگر دانش‌آموزان مفاهیم را مفهومی یاد گرفته باشند، مشکلی نخواهند داشت.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش نیز گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد تأثیر قطعی رسیده است، این سوابق تحصیلی مربوط به دروس پایه دوازدهم است که سهم دروس عمومی ۲۸ درصد و دروس تخصصی ۲۲ درصد است.

گفتنی است که سهم سوابق تحصیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ به ۶۰ درصد و کنکور به ۴۰ درصد می‌رسد که ۳۰ درصد مربوط به دروس عمومی و ۳۰ درصد مربوط به دروس اختصاصی است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی دوره MBA دانشگاه تهران و لینک ثبت نام
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی