Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان در رابطه با حضور بخش خصوصی در نمایشگاه ایروپرشیا عنوان کرد: همه شرکت‌ها به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مستقل عمل می‌کنند ولی در بسیاری از موارد همکاری و روابط نزدیک موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد به همین جهت حضور در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند راه را به این مهم تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلبان اصغر عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در رابطه با اهداف حضور شرکت هواپیمایی تابان در نمایشگاه هوایی ایروپرشیا، عنوان کرد: شرکت هواپیمایی تابان با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت هوانوردی کشور، مسیرهای مختلفی در داخل کشور برای خدمت‌رسانی به شهروندان راه‌اندازی کرده و همواره برای ارتقاء خدمات به جهت پاسخگویی هرچه بهتر به انتظارات مردم گام برداشته است؛ به اعتقاد بنده همه این تلاش‌ها می‌تواند در نمایشگاه‌ها به منصه ظهور برسد و از نزدیک با بسیاری از مسئولان و مردم ارتباط بگیریم.

وی در ادامه افزود: حضور شرکت هواپیمایی تابان در کنار بسیاری از شرکت‌های دیگر ایرانی و خارجی قطعاً فرصت مذاکره مستقیم و ایجاد روابط کاری بیشتر را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل تابان در ادامه خاطرنشان کرد: همه شرکت‌ها به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مستقل عمل می‌کنند ولی در بسیاری از موارد همکاری و روابط نزدیک موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه نمایشگاه‌ها فضای مناسبی را برای تقویت روابط و همکاری با سایر شرکت‌ها فراهم می‌کند، بیان کرد: در تمام دنیا برگزاری نمایشگاه هوایی جزو رویدادهای اصلی به‌ویژه برای صنعت حمل‌ونقل هوایی به شمار می‌رود که بهترین نمونه‌های آن را در فرانسه، دبی، روسیه و ... مشاهده می‌کنید، ایران هم به‌عنوان یکی از کشورهای مؤثر در خاورمیانه و با توجه به زمینه‌های رشد و توسعه که از دولت قبل آغاز شد و نتیجه آن ارتباط مستقیم و بدون واسطه با سازنده‌های هواپیما بود، حتماً می‌بایست ازاین‌دست نمایشگاه‌ها را با قدرت بیشتری برگزارکند در همین راستا امیدواریم در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی‌های بهتر از مشارکت بیشتر شرکت‌های خارجی بهره ببریم .

وی در خصوص جایگاه بخش خصوصی در این نمایشگاه‌ها، گفت: بخش خصوصی، شرکت‌های درآمد-هزینه‌ای هستند که باهدف توسعه ناوگان پیش می‌روند و در این میان مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف وجود دارد که معمولاً نمایشگاه‌ها به دلیل حضور شرکت‌های هم‌صنف می‌تواند در رفع آن، تأثیرگذار باشد علاوه بر آن راه‌های سرمایه‌گذاری در ایران تسهیل شده است و شاید بتوان با جذب سرمایه‌گذاران راه توسعه را هموار کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی تابان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «پیش‌بینی شما از میزان استقبال متخصصان و علاقه‌مندان از غرفه‌ها به چه میزان است؟» عنوان کرد: صنعت حمل‌ونقل هوایی همواره از جذابیت‌های فراوانی برخوردار بوده است؛ به همین جهت متخصصان فنی- عملیاتی و حتی علاقه‌مندانی که در جستجوی اطلاعاتی در خصوص رشته‌ها و فعالیت‌های مختلفی که در این حوزه انجام می‌شود هستند در این نوع نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند .

عبدالله پور افزود: ما همواره سعی کرده‌ایم با حضور نمایندگان واحدهای مختلف اعم از خلبانان، مهمانداران، مهندسین فنی، دیسپچرها و ... پاسخگوی بازدیدکنندگان محترم باشیم.

نمایشگاه بین المللی صنعت هواپیمایی غیر نظامی «ایروپرشیا» از 24 تا 26 شهریورماهدر حوزه صنایع هواپیمایی و تعمیر و نگهداری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، قرار شده شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا به خاطر فروش بلیط پروازهای لغو شده ۱۲۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۷۹ میلیون دلار آمریکا جریمه بپردازد.

افشا شدن فروش هزاران بلیط پروازهایی که از قبل لغو شده بودند موجب شده که اعتبار شرکت کانتاس به شدت خدشه دار شود.

قرار شده ۲۰ میلیون دلار استرالیا از سوی شرکت کانتاس بین ۸۶ هزار مسافر که بلیط‌ها به آنها فروخته شده بود، تقسیم شود و به جای حضور در دادگاه هم ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان جریمه مصالحه به کمیسیون رقابت و حمایت از مصرف کنندگان استرالیا پرداخت شود.

این جریمه بزرگترین جریمه ای است که علیه یک شرکت هواپیمایی در استرالیا اعمال شده و در جهان هم جزو یکی از بزرگترین جریمه‌هایی است که در صنعت هواپیمایی اجرایی شده است.

ونسا هادسون، مدیر عامل کانتاس، گفته که ما درک می‌کنیم که با این اقدام شرکت هواپیمایی مشتریان خود را ناامید کرده و استاندارهای خودش را هم زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6099249 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد