Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس ورزش و جوانان گچساران از نبود امکانات و کارهای عمرانی می‌نالدو این درحالی است که تعداد 70 نفر از کارمندان محیط زیست دنا حقوق خود را از اعتبارات عمرانی گچساران دریافت می‌کنند که ما نیز مخالف این برنامه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازآفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست بررسی مشکلات حوزه ورزش گچساران که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویهوبویراحمد سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: پذیرش انتقادپذیری در جامعه نعمت بالایی است ومدیران باید در زمینه ورزشی انتقادات را پذیرا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بخواهیم خدمت کنیم بایدحرف‌ها و نظرات دیگران را هم بشنویم در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران در جمع کردنو رفع مشکلات تبحر ندارند و از فرصت‌های به دست آمده نمی‌توانند به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور وزیر ورزش در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سفر وزیر ورزش هیچ سودی برای استان نداشت چرا که نیمی از وقت وزیر صرف جابه جایی و عبور از گردنه‌ها شد.

تاجگردون با اشاره به یکی از معضلات ورزشی در این شهرستان گفت: مشکل در مدیریت اماکن ورزشی این شهرستان است و به تفکیک باید برای اداره ورزش مشخص شود به دست چه کسانی و چگونه اداره می‌شوند.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد: مبلغ 10 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش تخصیص داده شده، که از این مبلغ 2 میلیارد تومان برای تکمیل اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران اختصاص داده شده است که باید تخلفات پروژه‌های عمرانی در سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: چند سالی است که ساختمان‌های ورزشی آموزش و پرورش رهاشده است که در سه سال آینده باید اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران به مرحله بهره‌برداری برسد.

تاجگردون افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از نبود امکانات و کارهای عمرانی می‌نالدو این درحالی است که تعداد 70 نفر از کارمندان محیط زیست دنا حقوق خود را از اعتبارات عمرانی گچساران دریافت می‌کنند که ما نیز مخالف این برنامه هستیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه افزود: امسال اعتباراتی برای ساخت خوابگاه ورزشکاران اختصاص داده شده و این خوابگاه در کنار سالن تختی احداث خواهد شد.

تاجگردون اظهارکرد: با توجه به کارهایی که صورت گرفته اما هنوز نرخ بیکاری در گچساران پایین نیامده است و این در حالی است که بانوان گچسارانی و فرزندان این شهرستان دارای مدارک عالی تحصیلات هستند که با وجود این تعداد جویای کار خودبخودنرخ بیکاری را بالا می برد.

وی گفت: سالن اختصاصی و استخر برای بانوان گچسارانی در این شهرستان لحاظ شده است و اماکن ورزشی، مدت قرارداد و درآمدی که از این اماکن حاصل می‌شود باید مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست