Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@17:41:44 GMT

◄ رانندگان سواری‌های کرایه از مشکلات خود می‌گویند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۵۹۵۴

◄ رانندگان سواری‌های کرایه از مشکلات خود می‌گویند

تین‌نیوز |

جمعی از رانندگان سواری‌های کرایه بین شهری در نامه‌ای به رهبر انقلاب که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر کرده‌اند به بیان مشکلات خود پرداخته‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، در بخشی از این نامهبا اعلام این‌که رانندگان سواری کرایهبین شهری کشور جمعیتیبیش از ۴۸۰۰۰ نفر را شامل می‌شوند، آمده است: رواج کاغذ بازی‌های بی اساسآن‌چنان عرصه را بر ما تنگ کرده که انصافا و وجداناکارد به استخوانمان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: اکثر خودروهای ما عمر مفیدشان به پایان رسیده و همین امر باعث بروز حوادث خواهد شد و به دلیل هزینه‌های سرسام آور تعویض این خودروها امکان‌پذیر نیست و نرخ تسهیلات بانکی به حدی است که رانندگان قادر به استفاده از آن نمی‌باشند.

در این نامه همچنین خاطرنشان شده است: دریافت هزینه‌های جانبی از قبیل عوارض و بیمه و کمیسیون و تعویض ماهانه و سالیانه مدارک مخصوص رانندگی در صد کمرشکنی از درآمدهای ما را می‌بلعد و این در حالی است که شرکت‌های مسافربری در قبال آن هیچ‌گونه امکاناتی برای ما در نظر نمی‌گیرند و حتی رانندگان سواریدر سخت ترین شرایط در خودروهایخود شب را به صبح می‌رسانند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: سهمیه بنزین از ۱۲۰۰ لیتر در ابتدا به ۹۰۰ لیتر و بعد از آن هم به ۷۵۰ لیتر رسید و در نهایت هیچ‌گونه سهمیه‌ای به ما تعلق نگرفت.

به گزارش تین‌نیوز، در این نامه همچنین عنوان شده است: حال اعلامشده است کهرانندگان سواری باید دستگاهی به‌نام سپهتن که قیمت آن به مرز 2 میلیون تومان می‌رسد رانصبکنند این در حالیست که قیمت ماشین ما 8 میلیونتومان استو ما رانندگان قادر به نصب آن نیستیم.

در پایان این نامه آمده است: رهبر عزیزم با توجه به موارد فوقکه نمونهکوچکی از هزاران مشکل و مصیبت‌های ما است،می‌دانیم مسئولین ما را از یاد برده‌اند ولی با ایمان قلبی اطمینان داریم که حضرتعالی هیچ‌وقت ما را از یاد نبرده و همواره یار و یاور ما می‌باشید و از حضورتان عاجزانه استدعا داریم با رهبری داعیانه خود دستور بفرمایید مقداری از این بار سنگیناز دوش ما برداشته و ترتیبی اتخاذ نموده که مسئولین ما را فراموش نکرده و به مشکلاتمان رسیدگی کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد