Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:27:54 GMT

ورود یک کامیون جدید به بازار تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۶۷۵۰

اقتصاد>صنعت - عصر ایران نوشت: مدیرعامل شرکت ماموت دیزل از آغاز همکاری ایران و سوئد در زمینه عرضه و ارائه دیزل ژنراتورها به منظور رفع نیازهای داخلی خبر داد و گفت: شرکت ماموت دیزل از امروز کار خود را به عنوان نمایندگی انحصاری دیزل ژنراتورهای اسکانیا آغاز کرد.

محمدرضا دزفولیان در همایش تجاری ایران- سوئد با بیان این خبر گفت: تا پیش از این دیزل ژنراتورها به صورت یک جا به کشور وارد نمی شد و حتی گاهی اوقات محصولات کارکرده به عنوان محصول نو به مشتری فروخته می شد، این موضوع بسیاری از اوقات موجب ارایه نشدن خدمات پس از فروش مناسب و اختلال در عملکرد این محصول برای خریداران می شد، به همین دلیل شرکت ماموت دیزل به تازگی عرضه این محصول از برند اسکانیا را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اسکانیا یکی از بزرگترین برندهای اروپایی در حوزه دیزل ژنراتور است که به دلیل همکاری مناسب طی سال های طولانی با ماموت دیزل و همچنین اطمینان به ارایه خدمات پس از فروش تصمیم به همکاری با ماموت را در این حوزه گرفت و ماموت دیزل هم اکنون تنها نماینده رسمی یک شرکت معتبر خارجی در ارایه دیزل ژنراتور است.

دزفولیان ادامه داد: ماموت دیزل طی چهار سال گذشته برترین شرکت ارائه دهنده در حوزه خودروهای تجاری بوده است و براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تمامی نمایندگی های خود به دیزل ژنراتورهای اسکانیا نیز خدمات ارائه دهد.

وی همچنین با بیان اینکه اسکانیا در زمان تحریم هیچ تغییری در برنامه های مشترک کاری خود با ایران ایجاد نکرده بود تصریح کرد: همکاری ماموت با اسکانیا در شرایط ایده آل به سر می برد و این همکاری جدید در حوزه مولدهای انرژی در همین راستا آغاز شده است.

دزفولیان در پایان نیز به ارایه محصول آر 500 تا پایان سال اشاره کرد افزود: کامیون باری 6*2، p320،از پایان سال به بازار می آید تا بتواند فقدان در کامیون های باری را تا حد امکان رفع می کند.

35225

کلید واژه‌ها : خودروسازان - خودرو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟