Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مصطفی جوادی مقدم در نشست خبری گروه موسیقی قمرافزود: کنسرت گروه سنتی موسیقی وزیری به سرپرستی «کیوان ساکت»، اجرای اُپرای «آخرین درخت فرش» وکنسرت سالار عقیلی از جمله این اجراهاست.
وی افزود: کنسرت محسن یگانه که قرار بود اول شهریور امسال در کاشان برگزارش شود به علت ناهماهنگی بین تهیه کننده و خواننده لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان همچنین حضور نیافتن بانوان در کنسرت گروه قمر را تابع شرایط فضای شهر دانست و خاطرنشان کرد: حضور بانوان در فعالیت های مشابه مانند اپرا امیدوار کننده و زمینه ساز برطرف کردن این مشکل است.
سرپرست گروه قمر نیز در این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه اخذ مجوز و تعداد قطعه های اجرایی، ابراز امیدواری کرد، مردم کاشان با حضور در کنسرت علاقمندی و همراهی خود را با موسیقی سنتی نشان دهند.
نوید دهقان اظهار کرد: این کنسرت با مدیریت سعید احمدیان و ظرفیت 488 صندلی تقدیم به هنر دوستان موسیقی خواهد شد.
خواننده کنسرت گروه قمر نیز در این نشست گفت: این کنسرت با هشت تصنیف در دو قسمت با موسیقی ضربی، ساز و آواز به سرپرستی نوید دهقان در فضای تاریخی خانه بروجردی ها طنین خواهد انداخت.
دانیال معمار نژاد مخاطبان اصلی کنسرت 9 نفره قمر را مردم هنردوست کاشان دانست وگفت: فضای هنر شهر را با توجه به اجرای موفق تئاتر و موسیقی و استقبال مردم، بسیار روشن می بیند.
کنسرت گروه قمر روزهای 23 و 24 شهریور امسال در خانه تاریخی بروجردی های کاشان برگزار می شود.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)