Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:21:56 GMT

آغاز اکران دانش آموزی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد»

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۷۲۸۴

آغاز اکران دانش آموزی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد»

اکران دانش آموزی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی مدارس سراسر کشور، دور تازه اکران فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» با محوریت نمایش برای دانش آموزان آغاز شد.

به همین مناسبت پوستر ویژه اکران مدارس «بیست و یک روز بعد» کاری از کارگاه طراحی سه در چهار رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویرگری این پوستر را میکائیل براتی با همکاری محمدرضا چیت ساز و حامد منصوریش برعهده داشته اند.

مدارس سراسر کشور برای ثبت نام اکران فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» می توانند نام‌ مدرسه و شهرشان را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۷۷ ارسال و یا با شماره تلفن ۰۲۱- ۶۶۷۲۶۸۴۵ تماس برقرار کنند. اکران این فیلم ویژه متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

«بیست و یک روز بعد» دارنده ۵ پروانه زرین از سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از جمله برگزیده بهترین فیلم این جشنواره، از ۱۱ مرداد ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد و با استقبال مخاطبان همراه شد. اکران این فیلم اکنون و با فرارسیدن سال تحصیلی از ابتدای مهر ویژه مدارس و دانشگاه های سراسر کشور ادامه می یابد.

عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، خواننده: مهدی یراحی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: جلال موسوی، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: محمدرضا نجفی امامی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، عکاس: نوید سجادی حسینی، مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی، مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبایی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج