Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی ضیایی مهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مهر ماه امسال 95 رام قطار روزانه با ظرفیت 36 هزار و 462 نفر برنامه ریزی شده است. این میزان نسبت به پارسال 2.3 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد : همچنین پارسال قطارهای مسافربری از مشهد به 24 شهر در سطح کشور رفت و آمد داشتند اما امسال شمار این مقاصد به 27 شهر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه آهن خراسان برنامه کنونی پیش فروش بلیت را مربوط به قطارهایی اعلام کرد که که از هفتم تا آخر مهر ماه آتی در این مسیرها رفت و آمد دارند.
وی همچنین گفت: تلاش شده کیفیت خدمات دهی به مسافران و زائران مشهدالرضا در مسیر راه آهن ارتقا یابد و در این راستا میزان تاخیر قطارهای مسافربری اعزام شده از مشهد به 39 ثانیه تقلیل یافته است. از ابتدای امسال تاکنون نیز 96 درصد قطارهای مسافربری بدون هیچ تاخیری و راس ساعت مقرر و مندرج در بلیت از مشهد اعزام شده اند.
ضیایی مهر افزود: فقط چهار درصد قطارها با اندکی تاخیر اعزام شده اند که در محاسبه آنها نسبت به کل قطارهای اعزامی از مشهد این میزان به 39 ثانیه رسیده است.
از مجموع 10 هزار کیلومتر ظرفیت شبکه ریلی کشور هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن معادل ۱۴ درصد در خراسان رضوی قرار دارد. این استان بیشترین سهم و رتبه نخست جا به جایی مسافر را در ناوگان ریلی کشور به خود اختصاص داده است. بر این اساس 33 درصد از کل جا به جایی مسافر در شبکه راه آهن ایران مربوط به خراسان رضوی است که در ایام پیک تابستان و نوروز این سهم به حدود 50 تا 54 درصد جا به جایی ناوگان ریلی کشور می رسد. بطور متوسط ماهانه حدود یک میلیون و 150 هزار مسافر در مسیر راه آهن مشهد جابه جا می شود و روزانه نیز 76 رام قطار ورودی و خروجی در این مسیر رفت و آمد می کنند. همچنین میزان تراکم ریل در این استان نیز نسبت به مساحت در مقایسه با کشور دو برابر میانگین است و سالانه ۴۲ درصد قطارهای مسافری کشور به مشهد رفت و آمد می کنند.
خبرنگار : فاطمه یوسفی **انتشار: حسین کریم زاده
1906/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت

تین نیوز

اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت تا ۴ سال آینده آماده بهره برداری خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریانووستی، دو قطار اول برای خط سریع السیر مسکو – سنت پترزبورگ در نظر گرفته شده و هزینه این دو قطار ۱۲ میلیارد روپیه پیش بینی شده است.

سایر قطارها نیز باید تا پایان مارس ۲۰۲۸ تحویل داده شوند. قرار است این قطارها از هشت واگن تشکیل شود. همچنین فرض بر این است که دو قطار می توانند به هم متصل شوند.

این خط آهن سریع السیر امکان سفر از مسکو تا سن پترزبورگ به طول ۶۷۹ کیلومتر را در ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه با ۱۶ توقف فراهم می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها