Web Analytics Made Easy - Statcounter

از یک جهت مسئولین در ابتدا مرکزی را برای آموزش موتور سواری و اعطای گواهینامه به موتور سواران پیشبینی کنند و از طرفی جلوی ورود موتور های مزایده ای را به بازار بگیرند و از جهت دیگر خانواده ها مانع موتور سواری نوجوانان خود شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازتات خبر، هر ساله تعداد زیادی از موتورسواران شهرستان اشتهاردبر اثر تصادفات زخمی شده یا فوت می کنند این تصادف ها دلایل زیادی دارد که یکی از مهمترین آنان رعایت نکردن قوانین راهنمایی رانندگی بر اثر نا آگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مناسب ترین راه جلوگیری از این تصادفات، احداث مرکزی برای آموزش و صدور گواهی نامه در شهرستان است.

در حال حاضر آموزشگاه رانندگی ماشین برای دریافت گواهی نامه پایه سوم در شهرستان موجود است که شاهد استقبال بالایی از آن توسط شهروندان هستیم که این موضوع نشان دهنده نیاز مردم این منطقه به آموزشگاه های رانندگی است.اشتهاردی ها برای دریافت گواهی نامه موتور سیکلت باید به شهرستان های اطراف مراجعه که به دلیل زمان بر بودن و هزینه زیاد آن کسی رغبتی برای گرفتن گواهی نامه ندارد.

درصد بالایی از موتور سواران شهرستان را نوجوانان این منطقه تشکیل می دهند، بسیار جای تعجب است که چرا یک نوجوان ۱۵ ساله و گاه کم سن و سال‌تر باید اجازه سوار شدن بر این وسیله آن هم در خیابان‌های پرتردد شهر را داشته باشد و چرا خانواده‌ها نسبت به این رفتارهای پرخطر هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

برخی از صاحبان موتورسیکلت‌های توقیفی ترجیح می‌دهند به جای پرداخت جریمه و خلافی، هزینه پارکینگ، بیمه موتورسیکلت‌های توقیف شده، عوارض و سایر هزینه‌ها، از ترخیص موتورهای توقیفی خود چشم پوشی کرده و موتورسیکلت جدیدی را از بازار تهیه کنند چرا که موتورسیکلت‌های مزایده ای و ارزان قیمت در بازار به راحتی یافت می شود.

با توجه به موارد اشاره شده باید از یک جهت مسئولین در ابتدا مرکزی را برای آموزش موتور سواری و اعطای گواهینامه به موتور سواران پیشبینی کنند و از طرفی جلوی ورود موتور های مزایده ای را به بازار بگیرند و از جهت دیگر خانواده ها مانع موتور سواری نوجوانان خود شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید