Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی تحت امر آمریکا یک کاروان نظامی متعلق به ارتش سوریه در شرق دیر الزور حمله کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، منابع اعلام کردند، در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به کاروان نظامی در شرق دیرالزور، نیروهایی از ارتش سوریه و نیروهای همپیمان با آن کشته شدند.

جنگنده‌های ائتلاف آمریکا پیشتر نیز نیروهای ارتش سوریه را به زعم "حملات اشتباهی" هدف قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مواردی که ارتش سوریه پیشروی‌هایی را رقم می‌زند، ائتلاف آمریکا نیروهای سوری را هدف قرار می‌دهد و یا به نحوی از تروریست‌های داعش حمایت و پشتیبانی به عمل می‌آورد. اخیراً این ائتلاف عملیات هلی‌برنی را در دیر الزور انجام داد که به گفته منابع، در این عملیات‌ها سرکرده‌های داعش را فراری داده است.

در این راستا فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، داعش با کمک آمریکا به دیر الزور سلطه یافت. در واقع بعد از حمله آمریکا به کوه الثرده در دیر الزور که آمریکا با این حمله نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار داد، داعش وارد دیر الزور شد و در پی آن فرودگاه نظامی را محاصره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان


به گزارش تابناک، در پی تجاوزی که امروز ارتش رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب نوار غزه انجام داد یک منبع آگاه از نقشه‌های رژیم اشغالگر در گفتگو با سی‌ان‌ان ادعا کرد که عملیات اسرائیل در رفح محدود بوده و در چهارچوب  فشارها بر حماس انجام می‌شود.

سی ان ان امروز به نقل از این منبع اعلام کرد که اسرائیل پیش از تماس تلفنی روز دوشنبه «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل برنامه خود برای تخلیه منطقه شرق رفح و اجرای عملیات در رفح را به اطلاع آمریکا رسانده بود.

منبع مذکور عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را بسیار محدود توصیف کرده و گفت که این تهاجم بزرگ به رفح نبود.

به گزارش تسنیم، درحالی که تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌ و چهاردهمین روز خود شده است، رژیم صهیونیستی از زمین و هوا، رفح جایی که بیش از یک و نیم میلیون آواره را در خود جای داده هدف حملات سنگین خود قرار داد.

تصاویری که شبکه های تلویزیونی مصر بامداد امروز سه شنبه منتشر کردند، از شدت حملات رژیم صهیونیستی به رفح حکایت داشت.

منابع امنیتی فلسطینی هم گزارش دادند که سه دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی به 200 متری گذرگاه مرزی رفح نزدیک شدند و چندین گلوله به سمت ساختمانهای گذرگاه هم مرز مصر شلیک کردند.

دیگر خبرها

  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر