Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور چچن به سه بازیکن تیم فوتبال احمد گروژنی خودروی مرسدس بنز اهدا کرد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،و به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، ماگامود میتریشیف، زااور سادایف و رضوان اوتسیف، سه بازیکنی هستند که در جریان دیدار شب گذشته تیم احمد گروژنی برابر لوکوموتیو مسکو در هفته نهم لیگ برتر روسیه هدیه گرانقیمتی از رمضان قدیروف دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میتریشیف به دلیل فرارسیدن جشن تولد ۲۵ سالگی‌اش مرسدس بنز را دریافت کرد. رضوان اوتسیف (کاپیتان) و زااو سادایف نیز به خاطر نمایش درخشان در سال‌های اخیر این هدیه را به خود اختصاص دادند.

رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن عنوان ریاست افتخاری باشگاه احمد گروژنی را در اختیار دارد. این تیم که پیش از این ترک گروژنی نام داشت مدتی قبل به درخواست هوادارانش به احمد تغییر نام داد. احمد نام رئیس جمهور فقید جمهوری چچن و بنیان‌گذار باشگاه است.

تیم احمد گروژنی میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد.

همچنین میلاد محمدی در بازی شب گذشته احمد گروژنی برابر لوکوموتیو مسکو که با تساوی یک - یک پایان یافت حضور ۹۰ دقیقه‌ای در میدان داشت. خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه نیز در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان دو تیم احمد گروژنی و لوکوموتیو مسکو نمره فنی متوسط شش را برای میلاد محمدی در نظر گرفت.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولتی ایران به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت: اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است.

دیگر خبرها

  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد