Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت یکی از افسران نیروی انتظامی این استان را تبریک و تسلیت گفت. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در پی حادثه ناراحت کننده و دلخراش گچساران و شهادت یکی از افسران خدوم نیروی انتظامی این شهرستان در درگیری با سارق حرفه ای، با انتشار متنی این واقعه را به عموم مردم استان، نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه خانواده این شهید بزرگوار تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت یکی از فرزندان شجاع، رزمنده و مبارز این استان به دست سوداگران مرگ و سارقان پلید، بار دیگر خوی وحشی گری این جرثومه های فساد در استان را به نمایش گذاشت.
عروج ملکوتی و شهادت جانانه این مبارز حریم امنیت و نظم و آرامش، برادر عبدالخالق فرزادیان، از پرسنل خدوم و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی را، تبریک و تسلیت عرض می نماییم؛ از درگاه خداوند منان برای آن شهید عزیز، همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده و بستگان صبر و اجر مسئلت می نماییم.
آنچه در این حادثه مایه تاثر و نگرانی جدی است، جولان این سوداگران مرگ و مخلان امنیت و آسایش مردم در شهرها و روستاها و حتی معابر و پارک ها و نقاط گردشگری و تجمیعی استان و شهرستان ها است؛ ضمن تشکر و حمایت از اقدامات مقتدرانه دستگاه های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان، از مدیر شجاع و انقلابی دادگستری استان و همه دادستان ها و قضات درخواست می شود، با تشکیل دادگاه و حضور و ورود جدی، مدعی العموم به این قبیل وحشی گری ها، نسبت به محاکمه و اشد مجازات چنین ویروس های پلید و خطرناکی در سراسر استان اقدام نمایند.
از شورای تامین استان درخواست جدی داریم تا بیش از این در چنین مواردی ورود جدی نموده و از ضابطین نظامی، قضایی، بسیج و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت های عملی و بازدارنده و انگیزه بخش به عمل آورند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات