Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پرسپولیس در شرایطی به فکر ترکیب اصلی تیمش برای بازی با الاهلی است که باید یکی، 2 ستاره را نیمکت‌نشین کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:45 فردا شب در ابوظبی امارات مهمان الاهلی عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت این 2 تیم که در عمان برگزار شد با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید تا شاگردان برانکو کار سختی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

پرسپولیس که چند روزی است برای بازی با الاهلی در امارات اردو زده برای رسیدن به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید یا مقابل این تیم قدرتمند عربستانی پیروز شود یا به نتیجه مساوی بیشتر از 2 گل دست پیدا کند از این رو سیستم و ترکیب برانکو برای این بازی علامت سوال بزرگ اهالی فوتبال است.

شنیده می‌شود برانکو ترکیب اصلی خودش را برای بازی با الاهلی شناخته تقریبا شکی برای معرفی 11 بازیکن اصلی تیمش ندارد.

پرسپولیس احتمالا بازی فردا را با ترکیب بیرانوند، ماهینی، انصاری، خلیل‌زاده، محرمی، کامیابی‌نیا، رسن، مسلمان، امیری، طارمی و منشا آغاز می‌کند و به این ترتیب فرشاد احمدزاده، سیدجلال حسینی، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه و شایان مصلح نیمکت‌نشین خواهند بود.

احتمال دیگر این است که برانکو دوباره بخواهد به زوج طارمی - علیپور اعتماد کند که در این صورت منشا روی نیمکت خواهد بود. در خطر هافبک اما معادلات پیچیده‌تر است، جایی که قطعا 2 بازیکن مهم و تأثیرگذار باید روی نیمکت باشند.

احمدزاده، ربیع‌خواه، امیری، مسلمان، رسن و کامیابی‌نیا ستاره‌های خط هافبک پرسپولیس هستند که در خوش‌بینانه‌ترین حالت 4 نفر از آنها می‌توانند برای بازی با الاهلی در ترکیب اصلی قرار بگیرند. نکته جالب اینجاست که هر 6 هافبک پرسپولیس شرایط خوبی دارند و نیمکت‌نشین کردن هریک از آنها کار دشواری است.

باید دید در نهایت برانکو با چه ترکیبی به مصاف الاهلی می‌رود و کدام ستاره پرسپولیس باید بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان‌ها باز شد تا به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ‌هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه‌بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این  پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!