Web Analytics Made Easy - Statcounter


اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شش دیپلم افتخار نوزدهمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» بلغارستان در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کردند.

به گزارش بی‌باک به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه بین‌المللی نقاشی با موضوع «آزاد» برگزار شد و از میان ۳ هزار و ۴۰۸ اثر رسیده از ۳۷ کشور جهان، شش عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت دیپلم افتخار این دوره شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عباس‌پرست ۸ ساله و احمدرضا نراقی‌نژاد ۷ ساله هر ۲ از مرکز فرهنگی‌ و هنری کانون بهبهان در استان خوزستان، امیرمحمد صادق‌زاده ۹ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری لارستان در استان فارس موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد هنری شدند.

مهنا خالقی ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی‌ و هنری کانون سنقر و آیناز نجفیان ۱۱ ساله از اسلام‌آباد غرب هر ۲ در استان کرمانشاه و میلاد توانا ۹ ساله از مرکز فرهنگی‌ و هنری کانون بیرجند در استان خراسان‌جنوبی از دیگر اعضای کانون هستند که دیپلم افتخار این دوره از مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» را از آن خود کردند.

در عین حال، صبا مرادی‌وند ۱۴ ساله از آموزشگاه خانه خورشید در استان کرمانشاه نیز توانست دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۵ اثر در نوزدهمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» بلغارستان در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون پرورش فکری مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران از پیوست رسانه‌ای  همه رویداد‌های این کانون در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا عابدی با اشاره به اهمیت پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۲ با این محور گفت: همه فعالیت‌ها، رویداد‌ها و جشنواره‌های کانون از پیوست خبری و رسانه‌ای برخوردار بوده‌اند.

عابدی با مهم خواندن اطلاع رسانی به منظور آگاهی داشتن مخاطب هدف و افکار عمومی از خدمات کانون افزود: با توجه به نبود اعتبار و منابع کافی لازم در حوزه تبلیغات ، با حمایت مدیرکل کانون و  اصحاب رسانه؛ خدمات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری مازندران از اطلاع رسانی قابل قبولی برخوردار بوده است.

عابدی به آمار انتشار یافته در پایگاه اطلاع رسانی کانون مازندران، کانال‌های اطلاع رسانی و خبری کانون و بازتاب خبری رویداد‌های این نهاد فرهنگی در رسانه‌های ملی و استانی نیز اشاره کرو خاطرنشان کرد: ۳۳۴ خبر، گزارش تصویری، مصاحبه و گفتگو از رویداد‌های کانون در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل از ابتدای سال تا ۲۴ اسفند امسال  منتشر شده است.

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل کانون مازندران گفت: بر این اساس بیش از ۵۲۰ خبر از کانون توسط رسانه‌های ملی و استانی از قبیل خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری بازتاب داشته است.

عابدی همچنین با تقدیر از نقش مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در حمایت از کانون پرورش فکری ،تصریح کرد:  بیش از ۱۸۰۰ پست خبری شامل: فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران، مربیان و اعضای مراکز در قالب تولید محتوای تیزر، کلیپ، پادکست و پیام‎ها و اخبار متنی در پیام رسان‌های: ایتا، بله و شاد و آپارات تولید شد.

 

دیگر خبرها

  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور
  • جایگاه کانون های فرهنگی را در مساجد تقویت کنیم
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • اجرای ۴۵ برنامه هفتگی موسیقی عاشیقی در ارومیه
  • پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون پرورش فکری مازندران
  • نمایش ۵ پویانمایی ایرانی در اسپانیا
  • نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۷۰۰ نفر در اردوی جهادی طرح سنجش سلامت مهرورزی