Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:24:08 GMT

قرآن پایدارترین راه برای هدایت بشر است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۸۵۷۵

قرآن پایدارترین راه برای هدایت بشر است

گرگان - نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: در دنیای امروز سبک های زندگی بسیاری وجود دارد که قرآن محکم ترین و پایدارترین راه برای هدایت بشر ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، صبح دوشنبه در سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر هزاران سبک زندگی در دنیا وجود داشته باشد قرآن قوی ترین، محکم ترین و پایدارترین راه است که حتی یک نقطه کوچک انحراف در آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این که قرآن بهترین گزینه برای هدایت انسان ها محسوب می شود، افزود: قرآن کتابی است که اگر شب و روز در مورد آن صحبت شود میدان آن باز است و هیچ وقت کهنه نمی شود.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: تمام بزرگان و علمای دینی ما هیچ گاه از خواندن قرآن خسته نمی شدند و هربار که قران را می خواندند فضاها و دنیاهای جدیدی به روی آن ها گشوده می شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه از آیات و روایات قران این طور استنباط می شود که راه ها و سبک های زندگی برای بشر متفاوت است، ادامه داد: راه هایی که پیش پای بشر گشوده شده جاعر و منحرف است اما آن راهی که به عهده خداوند است به قصد سبیل بوده و راهی بر اساس حق و صراط مستقیم بشر است.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: در دنیای امروز سبک های زندگی بسیار متعدد و متکثر است و در میان سبک های زندگی قران قوی ترین راه برای هدایت بشر محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هزار جور سبک زندگی وجود داشته باشد قران برای سبک زندگی انسان مبانی درستی دارد در واقع اینکه بر چه اساس و مبنایی سبک زندگی خود را بنا کنیم مهم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: سبک زندگی یک بناست و بنا یک مبنا می خواهد و قران مهمترین مبنا برای زندگی بشر است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

علیرضا عبدولی قهرمان سال ۲۰۲۳ جوانان جهان به فینال وزن ۷۷ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی که از روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز آغاز شده، امروز در مرحله نیمه‌نهایی دنبال شد و فینالیست‌ها به این شرح مشخص شدند:

60 کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور  
67 کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _حجت رضایی
77 کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی
87 کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت
130 کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید