Web Analytics Made Easy - Statcounter


در حالی که یک دهه از درگذشت کورت ونه‌گات نویسنده نامدار می‌گذرد، برای نخستین بار مجموعه‌ای کامل از داستان‌های کوتاه وی راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش بی‌باک به نقل از آسوشیتدپرس، نگاه منحصر به فرد این نویسنده به جهان بار دیگر با انتشار مجموعه داستان‌های وی همراه پنج داستان جدید، در مرکز توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زودی «مجموعه کامل داستان‌ها» که شامل همه داستان‌های کورت ونه‌گات است، با مقدمه دیو ایگرز منتشر می‌شود. این مجموعه شامل پنج داستان کوتاه که تاکنون هرگز منتشر نشده بودند، نیز خواهد بود.

این کتاب که توسط دستیاران طولانی مدت ونه‌گات یعنی جرومی کلینکوویتس و دن ویکفیلد ویرایش شده ۲۶ سپتامبر روی قفسه‌های کتابفروشی‌ها جای می‌گیرد.

این مجموعه که یک دهه پس از درگذشت این نویسنده منتشر می‌شود ، به نوعی بررسی تاریخی آثار ونه‌گات هم هست و نقد فرهنگی تاثیرگذار وی و شیوه داستان‌سرایی همدلانه وی را نشان می‌دهد. وی که در جریان جنگ جهانی دوم و دوران جنگ سرد پس از آن زندگی می‌کرد ، با دیدگاهی انتقادی به مداخلات آمریکا در اواخر قرن بیستم که منجر به افزایش بی‌رحمانه هراس نژادی و خشونت‌های مذهبی پس از ۱۱ سپتامبر شد، می‌نگریست.

ایگرز در این مقدمه می‌افزاید: داستان‌های اخلاقی او به ما می‌گویند در نحوه انتخاب ما برای زندگی، چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است.

این مجموعه دربرگیرنده ۹۷ داستان کوتاه است که در طول دوره کاری وونه‌گات از سال ۱۹۴۱ تا ۲۰۰۷ نوشته شده و پنج عنوان از آن‌ها تاکنون هرگز در هیچ جا منتشر نشده بودند.

این داستان‌ها سال پیش در میان آرشیو وونه‌گات که در کتابخانه لیل در بلومینگتون ایندیا نگه‌داری می‌شود، پیدا شدند. در این میان چند نمونه متفاوت از یک داستان با عنوان «سلطان وزوز» وجود دارد .

به گفته دستیاران وی از بررسی این داستان‌ها می‌توان به تغییرات فرهنگی در طی این دوران پی برد.

این نخستین مجموعه کامل از داستان‌های وونه‌گات است که تاکنون به دست چاپ سپرده می‌شود.

این کتاب را «سون استوریز پرس» روانه بازار می‌کند. کتاب «مجموعه کامل داستان‌ها» با جلد سخت و به قیمت ۴۵ دلار در ۱۰۲۴ صفحه منتشر می‌شود.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن