Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:19:56 GMT

سراب مقصد تورهای گردشگری شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۹۹۴۲۰

سراب مقصد تورهای گردشگری شد + تصاویر

راهنمای تور گردشگری با بیان در حال حاضر تورهای بازنشتگان کشوری تهران سراب را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده و دوشب در سراب اقامت داشته و با جاذبه ها و آداب و رسوم سراب آشنا شده اند اظهار داشت: این حضور موجب انتقال فرهنگ سراب به شهرهای دیگر و به تبع گسترش صنعت گردشگری سراب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, مهرزاد کشفی, راهنما, مدرس و کارشناس گردشگری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علی رغم اینکه سراب مسیر گذری بسیاری از گزدشگران به استانهای شمالی است ولی متاسفانه سراب به عنوان مقصد گردشگری مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تورهای بازنشتگان کشوری تهران سراب را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده و دوشب در سراب اقامت داشته و با جاذبه ها و آداب و رسوم سراب آشنا شده اند که موجب انتقال فرهنگ سراب به شهرهای دیگر هست.

راهنمای تور گردشگری با بیان اینکه این تور متشکل از بازنشستگان اموزش و پرورش هست گفت: گردشگران از پارک جنگلی و طبیعی سراب, موزه مردم شناسی عشایر, آبهای گرم و جاذبه های تاریخی سراب دیدن کردند.

کشفی جاذبه طبیعی پارک جنگلی و ترکیب مناسب موزه مردم شناسی آذربایجان و آب و هوای بسیار مطلوب شهرستان سراب را برای گردشگران جذاب عنوان و اظهار داشت: سراب می تواند به قطب گردشگری آذربایجان تبدیل شود.

یکی از گردشگران نیز در حاشیه این بازدید از حضور گردشگران در مزارع سرسبز سراب و استفاده مستقیم از محصولاتی چون خیار و سیب زمینی در این مزارع به عنوان خاطره ای خوش یاد کرده و گفت: سراب طبیعتی زیباتر از استانهای شمالی به واسطه آب و هوای مطلوب دارد که امکان لذت بردن از طبیعت را فراهم می آورد.

گفتنی است این تور به همت گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی که متولی تورهای بازنشستگان هست برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویکرد سری جدید تهرانگرد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان تهران است. جاذبه‌هایی که شاید بسیاری از آنها را کمتر کسی بشناسد و دیدن و شنیدن آن برای هر بیننده‌ای جذاب و شگفت‌انگیز است.

طبیعت بکر و زیبای شهر‌های مختلف، اماکن مذهبی و تاریخی آنها، فرهنگ و رسوم مردم مناطق مختلف استان تهران و فعالیت‌های حوزه کشاورزی در این برنامه به تصویر کشیده خواهد شد.

تهرانگرد در گروه تهران و شهروندی شبکه تهران تولید می‌شود و جمعه‌ها ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره