Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر سروان «عبدالخالق فرزادیان»، مامور آگاهی کهگیلویه و بویراحمد که روز شنبه، 18 شهریور ماه در درگیری با شرور مسلح در یکی از روستاهای گچساران به شهادت رسید با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهر یاسوج تشییع شد .

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فرزادیان گفت: ما هر داریم از شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم همه ما بتوانیم وظایف خود به نحو احسن انجام دهیم همانطوری که این شهید بزرگوار انجام دادند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد: از نیروی های انتظامی که فداکارانه جان خود را فدای امنیت می کنند تقدیر و تشکر می شود.

حسینی صدر با بیان اینکه اشرار امنیت جامعه را به هم می زنند و افکار عمومی مردم را به هم می ریزند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت به دام افتادن اشرار و اخلالگران امنیت، دستگاه قضایی طبق قانون برخورد قاطع داشته باشد و از اطاله دادرسی پرهیز کنند.انتظار داریم که دستگاه قضایی در اسرع وقت این شرور را به مجازات خود برساند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج ادامه داد: وقتی جمهوری اسلامی برای امنیت خود به سوریه موشک پرتاب می کند نشان دهنده اینست که برای امنیت خود با هیچ کس و هیچ چیزی معامله نمی‌کند و نمونه بارز آن حضور همه جانبه نیروی انتظامی در میدان امنیت است.

حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: از مردم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده این فرد انتظار می رود در برخورد با اخلالگران امنیت با دستگاههای امنیتی و انتظامی همکاری کنند چراکه اگر در مقاطعی از انقلاب اسلامی همکاری مردم نبود هزینه های کلانی باید پرداخت می کردیم.

وی با بیان اینکه این حادثه تلخ و دلخراشی بود، گفت: این شهید در همه ماموریت های خود فداکارانه تلاش می کرد.

یکی از فرزندان شهید سروان «عبدالخالق فرزادیان»، مامور آگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پدرم آسایش و آرامش خود را فدای مردم کرده و همیشه دنبال امنیت و آسایش کشور و استان بوده است.

به گزارش ایسنا، مراسم تشیع پیکر شهید سروان "عبدالخالق فرزادیان" با حضور اقشار مختلف مردم یاسوج و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، مقامات قضایی، لشکری، کشوری و امنیتی، اعضای شورای تامین استان و دیگر مسئولان از جلو ستاد فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به سمت میدان معلم برگزار شد .

سروان عبدالخالق فرزادیان، ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویر احمد روز شنبه، 18 شهریور ماه در درگیری با سارق مسلح و سابقه دار در روستای "شامبراکان" از توابع شهرستان گچساران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح