Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به واحدهای صنفی خرید و فروش لوازم مسروقه هشدار داد: از این پس پروانه کسب آنها ابطال و برای همیشه از داشتن پروانه کسب محروم خواهند شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: براساس اختیارات پلیس از این پس علاوه بر مجازات قضایی، پلمپ مغازه و نصب پلاکارد با مضمون این مغازه به علت خرید و فروش اموال سرقتی تعطیل شد؛ پروانه کسب آنها نیز برای همیشه ابطال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره شناسایی عاملان سرقت و آدم ربایی در یکی از امامزاده های اصفهان خبرداد و افزود: این سارقان پس از سرقت وجوه نقد امامزاده متولی امامزاده را نیز ربوده بودند.سردار محمدیان گفت: سارقان زیرنظر پلیس بودند که با نشان دادن رفتار مشکوک در تهران متوجه شدیم قصد سرقت از یک طلافروشی را دارند.وی افزود: ماموران پلیس در عملیاتی هوشمندانه این سه سارق را به دام انداختند که در حین عملیات دستگیری یکی از سارقان خود را از طبقه سوم ساختمان به بیرون پرتاب کرد.رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دو سارق دستگیر شدند و سارقی که از ساختمان سقوط کرد درحال حاضر در یکی از بیمارستان های تهران بستری است.سردار محمدیان همچنین از کشف 10 تن پوشاک قاچاق در انبارهای اطراف تهران خبرداد و افزود: این محموله ادامه همان محموله 80 تنی قاچاق پوشاک کشف شده در اواخر هفته گذشته است.وی گفت: این محموله 10 تنی هم متعلق به مالک محموله 80 تنی پوشاک است که متاسفانه با اظهارنامه غیرواقعی از یکی از گمرک های جنوبی کشور به تهران منتقل شده بود که شناسایی و عوامل مربوط نیز دستگیر شدند.صدا و تصویر دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز