Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: تاکنون ۷۹ پروانه فعالیت برای موکب‌های مستقر در مرز مهران به ‌منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار حسینی صادر شده است.

به گزارش ایسنا، «سید محمد علوی‌فر» در نشست ستاد اربعین حسینی این استان، اظهار کرد: صداوسیمای مرکز استان ایلام تعامل و همکاری ویژه‌ای با ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته است وقریب به 2500 مرتبه تیزر و زیرنویس در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از شبکه استانی پخش‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی‌فر با اشاره به آغاز ماه محرم و اجرای برنامه‌های مختلف به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان، اضافه کرد: هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات استان ایلام، هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی، جلسه هماهنگی با صداوسیمای مرکز استان و اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های اربعین ازجمله این برنامه‌هاست .

وی عنوان کرد: امسال در راستای انسجام‌بخشی به مواکب برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار اربعین حسینی، حضور وحدت‌بخش و تعامل مردم و جلب مشارکت‌های مردمی، پروانه فعالیت موکب‌ها از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور صادر می‌شود که در این خصوص تاکنون 79 پروانه برای این مواکب در استان صادر شده و در روزهای آغازین ماه محرم با حضور مسئولان استانی به موکب داران تحویل خواهد شد .

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: اعلام برنامه‌ها به کلیه مساجد استان برای اجرای برنامه‌های ویژه در ماه محرم و اربعین حسینی، برگزاری نشست‌های ویژه اربعین ویژه بانوان در سطح مناطق مختلف، برگزاری نشست تخصصی موکب داران برادر و خواهر، نشست هماهنگی کمیته مشارکت‌های مردمی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی است .

علوی‌فر ابراز کرد: امسال 9 استان از جمله استان‌های لرستان، قم، قزوین، کردستان، آذربایجان شرقی، سمنان، مرکزی و معین استان ایلام هستند که از اول صفر فعالیت خود را آغاز می‌کنند که ایستگاه‌های پذیرایی خودشان را در مکان‌های جانمایی شده و به ‌ویژه در شهر مهران دایر خواهند کرد .

وی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با هماهنگی انجام‌شده، مواکب استقبال و پذیرایی از زوار دایر می‌شود و این آمادگی در استان ایلام وجود دارد که روزانه در استان ایلام 37 هزار نفر در سه وعده استقبال و پذیرایی شوند که در اسکان و پذیرایی زوار، سپاه پاسداران و بسیج نیز نقش مهمی بر عهده‌دارند .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه در راستای هماهنگی‌های بیشتر در شهرستان ایلام تشکیل ستاد بازسازی عتبات نیاز بود جناب آقای رضایی، مدیرکل کمیته امداد استان به‌عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات شهرستان ایلام انتخاب‌شده است .

گفتنی است در پایان این نشست، حکم آقای رضایی به ‌عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ایلام توسط امام ‌جمعه ایلام اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۹۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین