Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:05:07 GMT

نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار فاجعه انسانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۰۳۱۴

نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار فاجعه انسانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: نسل‌کشی مسلمانان میانمار فاجعه انسانی بوده که در مقابل چشم جهان پیر و جوان، زن و مردان و حتی کودکان را قلع و قمع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر پیش از ظهر امروز درمراسم دوره تکمیلی بسیجیان گردان شهید علیمردانی شهر الوند اظهار داشت:حمایت و دستگیری از مظلومان جهان باید در اولویت اقدامات کشورها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه اهمیت حمایت از مظلومرسول مکرم اسلام(ص) فرمودند که «هر کس صدای مسلمان را بشنود که صدای کمک و دادخواهی او بلند است و به فریاد او نرسد مسلمان نیست.» که این فرمایش پیامبر(ص) باید مورد توجه قرار گیرد.

شجاعی‌مهر خاطرنشان کرد:اسلام دین برادری و اخوت بوده و خداوند مومنان را برادر همدیگر خواند و دستور به اصلاح امور برادران دینی و همدردی و همیاری داده اما متاسفانه امروز برخی منازعات، درگیری‌ها و جنگ‌ها در سرزمین‌های مسلمانان رخ می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع مسلمانان به بهانه‌های مختلف دستاویز اهداف استکبار جهانی و معاندین اسلام و قرآن شده و از افرادی که خداوند در اختیارشان قرار داده تا برای رشد و توسعه و گسترش منابع اسلام به خوبی بهره‌مند نمی‌شوند.

شجاعی مهر ادامه داد: فرهنگ حاکم بر جامعه امروز طوری بوده که هیچ سازمانی در راس نهادهای دستاویز برای استعمار و استثمار سازمان ملل اقدامی برای مسلمانان مظلوم شرق آسیا انجام نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امروز نسل کشی مسلمانان میانمار فاجعه انسانی بوده که در مقابل چشم جهان پیر و جوان، زن و مردان و حتی کودکان را قلع و قمع می‌کنند و در سازمان ملل جایزه صلح نوبل به قاتلان مسلمانان میانمار اعطا می‌شود.

شجاعی مهر افزود: در جوامع کنونی منطق جهانی منطق زور و قدرت بوده و به گونه‌ای این هدف را داشته که مظلومان و محرومان حق حیات و زندگی ندارند.

وی بیان کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و اتحاد جایگاه و موجودیت خود را مشخص کرده و با تشکیل بنیان مرصول در مقابل زیاد خواهان و دشمنان و استکبار جهانی پرچم عزت و پیروز خود را قله جهانی به اهتزاز درآورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: اسلام دینی بوده که انسان را به کمال می‌رساند به شرط آن که مسلمان واقعی باشیم و در سایه وحدت حول محور توحید نبوت قرآن و کعبه و همه مشترکات ولایت الهی در مقابل ظالمان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11