Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به افتتاح فاز نخست ساختمان جدید تولید صداوسیمای مرکز قم گفت: این پروژه تقریباً با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد لطفی نیاسر ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های فنی، عمرانی و برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز قم که در آمفی‌تئاتر این مرکز برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموعه صداوسیما متشکل از زیرمجموعه‌های مختلفی است، اظهار داشت:‌ امروز دیگر پروژه‌ها منتظر افتتاح نمی‌مانند بلکه تجمیع شده و به یکباره زیر بار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست ساختمان جدید تولید صداوسیمای مرکز قم گفت: این پروژه تقریباً با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان راه‌اندازی خواهد شد و با افتتاح این پروژه بخشی از سازمان، مربوط به کارهای دیتا و شبکه می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به افتتاح پروژه سیمایی استودیو شهید آیت‌الله سعیدی گفت: نسل امروز نمی‌داند که شهدا چه زحماتی کشیده و چه جان‌فشانی‌هایی در راه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب داشته‌اند از همین رو این مجموعه‌ها را به نام شهدا نام‌گذاری کرده‌ایم.

لطفی نیاسر با اشاره به دلیل نام‌گذاری استودیو شهید آیت‌الله سعیدی گفت: آیت‌الله سعیدی جزو شهدای بنام انقلاب اسلامی هستند ازاین‌رو بنام ایشان این استودیو نام‌گذاری شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه 18 ایستگاه جدید و تقویت‌شده بخش‌ها و روستاها گفت: پوشش شبکه‌های استان قم 99.8 است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم ابراز کرد: امروز پروژه 6 فرستنده پر قدرت اف.ام با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود همچنین 74 پروژه فنی و عمرانی را امروز به بهره‌برداری قطعی خواهیم رساند.

لطفی نیاسر از رونمایی 5 نرم‌افزار جدید سازمان صداوسیمای مرکز قم خبر داد و افزود: منابع آرشیوی جزو مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان هستند که امروز اضافه کردن متا دیتای سازمان را آغاز خواهیم کرد.

وی با تأکید بر مجموعه‌سازی در حوزه‌های مختلف در صداوسیما گفت: مردم می‌توانند از طریق خط اینترنتی به تمام منابعی که مایل به شنیدن و دیدن هستند دسترسی داشته و بشنوند و ببینند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم بابیان اینکه در جشنواره امسال در حوزه آیینی استان قم رتبه برتر را کسب کرده است، ادامه داد: از همراهی‌های مراجع معظم دینی و به‌ویژه از تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود