Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@13:39:54 GMT

دستگیری متهمان به قتل نوجوان گلستانی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۰۳۴۱

پیکر این نوجوان 16 ساله در مناطق جنگلی شیرآباد خان ببین پیدا شد .

عاملان قتل نوجوان گلستانی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس حوزه قضایی خان ببین شهرستان رامیان گفت :بامداد امروز ، پدر و مادر یک نوجوان گزارشی مبنی بر قتل یک نوجوان به کلانتری خان ببین اعلام کردند.

محمود وکیلی افزود : ماموران انتظامی با مراجعه به محلی که پسر نوجوان آدرس داده بود ، پیکر بی جان یک پسر 16 ساله را در جنگل های شیرآباد خان ببین کشف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : عاملان قتل حدود دو ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شدند.

وکیلی افزود : در تحقیقات از این پسر نوجوان ، دو دوست دیگر او نیز شناسایی و دستگیر شدند.

او گفت :یکی از متهمان اعتراف کرد که در دورهمی در منزل یکی از این نوجوانان پس از مشاجره لفظی با استفاده از کمربند ، دوست خود را خفه کرد و پس از قتل با کمک دوست دیگرش ، جنازه را به جنگل بردند و رها کردند.

محمود وکیلی افزود : هر چند این نوجوانان علت قتل را خصومت شخصی بین قاتل و مقتول عنوان کردند اما کشف علت واقعی قتل ، نیازمند بررسی های بیشتر است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۷ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: بالا بردن سطح آگاهی عمومی و پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اصلی مبارزه با اعتیاد است.

وی از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر به مدت دو روز در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی در اجرای این طرح، ۱۳ خرده‌فروش را دستگیر و ۱۴ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه معتادان دستگیر شده برای ترک اعتیاد به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: از افراد دستگیر شده یک کیلو و ۴۶۳ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و سایر مواد افیونی کشف شد.

محمدی‌نسب با اشاره بر تشکیل پرونده برای خرده‌فروشان دستگیر شده و اعزام آنها به دادسرا، تصریح کرد: مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود که همکاری همراهی همه مردم و نهادها با پلیس در راه این راه می‌تواند اثربخش و امیدآفرین باشد.

کد خبر 746955

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات